Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/27094
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΕλευθεριάδης, Ιορδάνηςel
dc.contributor.authorΣετσίδου, Μαρίαel
dc.date.accessioned2022-05-30T07:03:02Z-
dc.date.available2022-05-30T07:03:02Z-
dc.date.issued2022el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/27094-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2022.el
dc.description.abstractΗ εν λόγω διπλωματική εργασία πραγματεύεται την ανάλυση των δεδομένων των Instagram Influencer. Σκοπός της εργασίας είναι να κατανοηθεί η μετάβαση στη νέα ψηφιακή πραγματικότητα, να αποσαφηνιστεί η έννοια του ψηφιακού μάρκετινγκ και να αναλυθεί η επίδραση που ασκείται από την χρήση των υπηρεσιών που προσφέρονται από τους Influencers, στα πλαίσια της προωθητικής καμπάνιας, στα οικονομικά αποτελέσματα των επιχειρήσεων και τις καταναλωτικές προτιμήσεις , καθώς και να αξιολογηθεί η επιρροή που ασκούν οι Influencers σε γενικό επίπεδο αλλά κυρίως σε έναν συγκεκριμένο κλάδο/αγορά. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στα αποτελέσματα των αναλύσεων των προωθητικών ενεργειών, τα οποία πληροφορούν για τους δείκτες απόδοσης και την πορεία του Influencer, με αποτέλεσμα να δίνουν την δυνατότητα στις επιχειρήσεις να διαπραγματεύονται το κοστολόγιο των υπηρεσιών που τους παρέχεται από τους διάσημους των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, αλλά και να κρίνουν σε ποιον να επενδύουν και να αναθέτουνε την διαφημιστική καμπάνια ή και σε ποιους, στην περίπτωση αυτή δημιουργώντας ένα είδος “χαρτοφυλακίου’’ από τους Influencers. Για την επίτευξη των στόχων της παρούσας διπλωματικής εργασίας μελετήθηκαν ελληνικές και διεθνής βιβλιογραφικές αναφορές, αξιοποιήθηκαν πανεπιστημιακές και άλλες μελέτες, ενώ παράλληλα ερευνήθηκαν βιβλία που έχουν γραφτεί σχετικά με το ψηφιακό μάρκετινγκ και μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Τέλος, αξιολογήθηκαν οι «προωθήσεις» των Influencer με την χρήση στατιστικών γραφημάτων και του στατιστικού τεστ Mann-Kendall.el
dc.format.extent104el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsCC0 1.0 Παγκόσμιαel
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/publicdomain/zero/1.0/en
dc.subjectDigital_Marketingen
dc.subjectSocia Mediaen
dc.subjectSocial Media Platformsen
dc.subjectInstagramen
dc.subjectROIen
dc.subjectInfluencer Marketingen
dc.subjectData analysisen
dc.subjectEWOMen
dc.subjectData Visualizationen
dc.titleΜοντελοποίηση των προωθήσεων των Instagram Influencers με τη μορφή χρηματιστηριακών αγορώνel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Αναλυτική των Επιχειρήσεων και Επιστήμη των Δεδομένωνel
Appears in Collections:ΠΜΣ Αναλυτική των Επιχειρήσεων και Επιστήμη των Δεδομένων (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
SetsidouMariaMsc2022.pdf1.87 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons