Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/26925
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΣουμπενιώτης, Δημήτριοςel
dc.contributor.authorΓιαννακούλα, Αναστασίαel
dc.date.accessioned2022-05-10T05:59:46Z-
dc.date.available2022-05-10T05:59:46Z-
dc.date.issued2022el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/26925-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2022.el
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας έρευνας είναι η διερεύνηση του franchising στην Ελλάδα. Eιδικότερα, για τους σκοπούς της έρευνας πραγματοποιείται μια ποσοτική έρευνα για το franchising της εταιρίας 4all. Η εταιρία αυτή βρίσκεται στην Ελλάδα και έχει αναπτυχθεί μέσω της μεθόδου franchising την τελευταία δεκαετία. Για την διερεύνηση των λόγων που οδήγησαν στο franchising, των πλεονεκτημάτων και των μειονεκτημάτων αυτών στην εταιρία 4all, πραγματοποιήθηκε μια ποσοτική έρευνα σε 30 ερωτώμενουςυπεύθυνους καταστημάτων. Μέσω της έρευνας μπορούν να εξαχθούν ιδιαιτέρως σημαντικά συμπεράσματα, τα οποία μπορούν να ενισχύσουν τις πληροφορίες για την εταιρία αλλά και την πορεία και τις προοπτικές του κλάδου των ψιλικών, όπου ανήκει η εν λόγω επιχείρηση. Ειδικότερα, μέσα από την έρευνα φάνηκε πως η επιλογή franchising για την 4all εξαρτήθηκε σημαντικά από την φήμη της επιχείρησης, από το ενδιαφέρον για τον κλάδο πώλησης και λόγω της προηγούμενης εμπειρίας στον κλάδο. Από την άλλη πλευρά, οι δικαιοδόχοι υποστηρίζουν πως τα επίπεδα ανεξαρτησίας τους είναι περιορισμένα λόγω των όρων συμφωνίας franchising. Τέλος, αξίζει να τονιστεί πως μέσω της έρευνας φάνηκε πως το επίπεδο ικανοποίησης των δικαιοδόχων είναι αυξημένο, ενώ οι ερωτώμενοι θεωρούν πως τα πλεονεκτήματα του δικαιοδόχου είναι σημαντικά περισσότερα σε σχέση με τα μειονεκτήματα.el
dc.format.extent77el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsCC0 1.0 Παγκόσμιαel
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/publicdomain/zero/1.0/en
dc.subjectΔικαιοδόχοςel
dc.subjectΑνταγωνιστικότηταel
dc.subjectΔικαιοπάροχοςel
dc.titleΤο franchising στην Ελλάδα, ανασκόπηση και προοπτικές: η περίπτωση της εταιρίας 4all.el
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Φορολογική και Χρηματοοικονομική Διοίκηση Στρατηγικών Αποφάσεωνel
Appears in Collections:ΠΜΣ Φορολογική, Λογιστική και Χρηματοοικονομική Διοίκηση Στρατηγικών Αποφάσεων (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
GiannakoulaAnastasiaMsc2022.pdf1.56 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons