Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/26470
Author: Καλαμπούκα, Ρεβέκα
Title: Η επίδραση της εμπειρίας και της ικανοποίησης των πελατών στην πρόθεση συμπεριφοράς: αξιολόγηση της ποιότητας υπηρεσιών στα διαδικτυακά events.
Date Issued: 2022
Department: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδίκευσης στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική
Supervisor: Κίτσιος, Φώτης
Abstract: Τα τελευταία χρόνια η βιομηχανία του κρασιού έχει επηρεαστεί έντονα από την εξέλιξη της τεχνολογίας και τον ψηφιακό μετασχηματισμό, με αποτέλεσμα ολοένα και περισσότερο να ψηφιοποιεί μέρος των υπηρεσιών της. Η εμφάνιση της πανδημίας επιτάχυνέ την ψηφιοποίηση και κατέστησε απαραίτητη την ανάπτυξη διαδικτυακών δωμάτιων γευσιγνωσίας κρασιού για την συνέχιση των δραστηριοτήτων. Σκοπός της έρευνας είναι η μελέτη και η ανάλυση για το ποια χαρακτηριστικά των διαδικτυακών δωμάτιων γευσιγνωσίας κρασιού αποτελούν παράγοντες που καθορίζουν την αντίληψη ποιότητας της υπηρεσίας και κατά συνέπεια οδηγούν στην ικανοποίηση των συμμετεχόντων και ποιοι είναι οι παράγοντες που τους οδηγούν σε θετικές προθέσεις συμπεριφοράς. Στόχος της είναι η συγκέντρωση πληροφοριών για τις αντιλήψεις ποιότητας της υπηρεσίας, την ικανοποίηση και τις προθέσεις συμπεριφοράς των συμμετεχόντων. Σύμφωνα με την βιβλιογραφία η ικανοποίηση του πελάτη αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα θέματα για την διοίκηση. Στην έρευνα ικανοποίησης των συμμετεχόντων σε διαδικτυακά δωμάτια γευσιγνωσίας θα εφαρμοστεί η μέθοδος παλινδρόμησης (Regression Analysis). Σύμφωνα με την μέθοδο η ικανοποίηση ενός συμμετέχοντος / καταναλωτή εξαρτάται από ένα σύνολο μεταβλητών, οι οποίες καθορίζουν και την ποιότητα της υπηρεσίας. Η έρευνα θα διεξάγει σε χρήστες που πήραν μέρος σε διαδικτυακά δωμάτια γευσιγνωσίας κρασιού στην πολιτεία της Νέας Υόρκης στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής και στην Ελλάδα με την διαδικτυακή συμπλήρωση του ερωτηματολογίου. Αρχικά πραγματοποιήθηκε έρευνα για την εύρεση των οινοποιείων και των παροχών που προσφέρουν διαδικτυακές γευσιγνωσίες κρασιού. Μελετήθηκε η προγραμματισμένη συχνότητα παροχής των υπηρεσιών και υπολογίστηκε ενδεικτικά ο αριθμός των ερωτηματολογίων που μπορεί να συλλεχθεί. Στην συνέχεια καθορίστηκαν οι μεταβλητές της ικανοποίησης, σχεδιάστηκε και δημιουργήθηκε το ερωτηματολόγιο σε ηλεκτρονική μορφή. Τα ερωτηματολόγια απεστάλησαν στις ηλεκτρονικές διευθύνσεις των ενδιαφερομένων για συμμετοχή στην έρευνα. Η ανάλυση των δεδομένων γίνεται με τη βοήθεια της μεθόδου παλινδρόμησης (Regression Analysis). Τα αποτελέσματα της έρευνας θα βοηθήσουν σημαντικά τα οινοποιία και τους παρόχους που προσφέρουν διαδικτυακές υπηρεσίες γευσιγνωσίας κρασιού. Θα λάβουν ανατροφοδότηση και θα αποκτήσουν γνώση σχετικά με την ποιότητα των υπηρεσιών που αντιλαμβάνονται οι συμμετέχοντες ότι λαμβάνουν . Η μέτρηση της ικανοποίησης είναι πάρα πολύ σημαντική και έχει ως στόχο των εντοπισμό και την βελτίωση ή την διαφοροποίηση των προσφερόμενων υπηρεσιών. Τα συμπεράσματα της έρευνας θα βοηθήσουν τους παρόχους των διαδικτυακών δωμάτιων γευσιγνωσίας κρασιού να σχηματίζουν άμεσα εικόνα για τις επιδόσεις και τα πλεονεκτήματα των υπηρεσιών τους αλλά και τις προτιμήσεις των συμμετεχόντων. Επιπλέον η ανάγκη για έρευνα της ικανοποίησης και των προθέσεων συμπεριφοράς των συμμετεχόντων είναι εντονότερη λόγω του συγχρόνου διαδικτυακού ανταγωνιστικού περιβάλλοντος.
Keywords: Festival
Wine
Satisfaction
Tasting Rooms
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2022.
Rights: CC0 1.0 Παγκόσμια
Appears in Collections:Π.Μ.Σ. στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KalampoukaRevekaMsc2022.pdf1.51 MBAdobe PDFView/Open
KalampoukaRevekaMsc2022present.pdf2.01 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons