Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/26458
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΒλαχοπούλου, Μάρωel
dc.contributor.authorΚατσιβέλη, Βαρβάραel
dc.date.accessioned2022-02-28T07:51:53Z-
dc.date.available2022-02-28T07:51:53Z-
dc.date.issued2022el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/26458-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2022.el
dc.description.abstractΗ πανδημία COVID-19 έχει επιταχύνει τη μετάβαση προς έναν πιο ψηφιακό κόσμο, μιας και για πρώτη φορά, οι ψηφιακές τεχνολογίες προσέφεραν ένα εναλλακτικό κανάλι για συντήρηση των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων, των κοινωνικών αλληλεπιδράσεων, αλλά και των αγορών σε περιόδους αυστηρών μέτρων προστασίας. Οι συνθήκες αυτές πυροδότησαν αλλαγές στις συμπεριφορές αγορών των καταναλωτών στο διαδίκτυο και παρατηρούνται άμεσες και έμμεσες επιπτώσεις στον τρόπο ζωής, την αγοραστική δύναμη, τις επιθυμίες και τη γενική κατανάλωση αγαθών και υπηρεσιών, που είναι πιθανό να έχουν διαρκή αποτελέσματα. Ο στόχος της διπλωματικής αυτής είναι η μελέτη και ανάλυση των αλλαγών στην αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών κατά τη μετάβαση από τις αγορές σε φυσικά καταστήματα, στις διαδικτυακές αγορές, και συγκεκριμένα με τη χρήση κινητών συσκευών. Αναφέρονται οι ποικίλοι παράγοντες που επηρεάζουν τη συμπεριφορά των καταναλωτών κατά τη διάρκεια της πανδημίας, οι επιπτώσεις που επέφερε αυτή η αλλαγή στις επιχειρήσεις και οι καινοτομίες που εμφανίστηκαν στον κλάδο προκειμένου να γίνει προσαρμογή στα νέα δεδομένα. Επιπλέον, δεν θα μπορούσε να λείπει η σκιαγράφηση του πως εκτιμάται να είναι οι διαδικτυακές αγορές, μετά την εποχή των περιοριστικών μέτρων, καθώς και προτάσεις τεχνικών ανάκαμψης προς τις επιχειρήσεις. Γίνεται ξεχωριστή αναφορά στα δεδομένα της ελληνικής αγοράς κατά τη διάρκεια της πανδημίας, με σκοπό την ομαλή μετάβαση στο πρακτικό μέρος της έρευνας. Στη συνέχεια, δημιουργήθηκε και διαμοιράστηκε για συμπλήρωση ένα ερωτηματολόγιο προκειμένου να μελετηθεί η διαδικτυακή αγοραστικής συμπεριφοράς των καταναλωτών στη χώρα μας κατά τη διάρκεια της απαγόρευσης κυκλοφορίας λόγω της πανδημίας. Τα ευρήματα της έρευνας θα μπορούν να συμβάλλουν στη δημιουργία μιας βάσης γνώσεων, η οποία μπορεί να βοηθήσει στον καθορισμό ερευνητικών στόχων στη μελλοντική διαδικασία εξέτασης των επιπτώσεων της πανδημίας όσον αφορά τη συμπεριφορά των καταναλωτών, αλλά και τις επιχειρήσεις.el
dc.format.extent95el
dc.language.isoenen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνέςel
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/en
dc.subjectOnline shoppingen
dc.subjectMobile shoppingen
dc.subjectOnline buying behavioren
dc.subjectConsumer purchase behavioren
dc.subjectOnline commerceen
dc.subjectMobile commerceen
dc.subjectLockdownen
dc.subjectCOVID-19en
dc.titleΤο mobile shopping κατά τη διάρκεια της απαγόρευσης κυκλοφορίας λόγω της πανδημίας COVID-19.el
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδίκευσης στην Εφαρμοσμένη Πληροφορικήel
Appears in Collections:Π.Μ.Σ. στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KatsiveliVarvaraMsc2022.pdf1.46 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons