Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/25617
Title: Μάρκετινγκ μάνατζμεντ
Authors: Kotler, Philip
Keller, Kevin Lane
Issue Date: 2017
Publisher: Κλειδάριθμος
URI: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/25617
ISBN: 9789604617968
Rights: Το τεκμήριο είναι προσβάσιμο μόνο από φοιτητές με προβλήματα όρασης που φοιτούν στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας και μόνο για εκπαιδευτικούς σκοπούς (Ν. 4672/2020, αρθρ. 4, παρ. 2).
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Appears in Collections:Συγγράμματα και Εγχειρίδια / Textbooks

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Σελίδα_τίτλου.pdfΣελίδα τίτλου552.2 kBAdobe PDFView/Open
Λίγα_λόγια_για_τους_συγγραφείς.pdfΛίγα λόγια για τους συγγραφείς699.58 kBAdobe PDFView/Open
Περιεχόμενα.pdfΠεριεχόμενα627.06 kBAdobe PDFView/Open
Πρόλογος.pdfΠρόλογος588.33 kBAdobe PDFView/Open
Ευχαριστίες.pdfΕυχαριστίες569 kBAdobe PDFView/Open
Κεφάλαιο_1.pdfΟρισμός του μάρκετινγκ στις νέες πραγματικότητες2.65 MBAdobe PDFView/Open
Κεφάλαιο_2.pdfΑνάπτυξη στρατηγικών και σχεδίων μάρκετινγκ2.25 MBAdobe PDFView/Open
Κεφάλαιο_3.pdfΣυγκέντρωση πληροφοριών και πρόβλεψη της ζήτησης2.42 MBAdobe PDFView/Open
Κεφάλαιο_4.pdfΈρευνα μάρκετινγκ2.27 MBAdobe PDFView/Open
Κεφάλαιο_5.pdfΔημιουργία μακροπρόθεσμων σχέσεων με τους πελάτες2.03 MBAdobe PDFView/Open
Κεφάλαιο_6.pdfΑνάλυση των καταναλωτικών αγορών2.31 MBAdobe PDFView/Open
Κεφάλαιο_7.pdfΑνάλυση των επιχειρηματικών αγορών2.21 MBAdobe PDFView/Open
Κεφάλαιο_8.pdfΑξιοποίηση των παγκόσμιων αγορών2.46 MBAdobe PDFView/Open
Κεφάλαιο_9.pdfΑναγνώριση των τμημάτων αγοράς και στόχων2.46 MBAdobe PDFView/Open
Κεφάλαιο_10.pdfΤοποθέτηση μάρκας2.23 MBAdobe PDFView/Open
Κεφάλαιο_11.pdfΔημιουργία περιουσιακής αξίας μάρκας2.77 MBAdobe PDFView/Open
Κεφάλαιο_12.pdfΑντιμετώπιση του ανταγωνισμού και προώθηση της ανάπτυξης2.59 MBAdobe PDFView/Open
Κεφάλαιο_13.pdfΚαθορισμός της στρατηγικής προϊόντος2.33 MBAdobe PDFView/Open
Κεφάλαιο_14.pdfΣχεδιασμός και διαχείριση υπηρεσιών2.35 MBAdobe PDFView/Open
Κεφάλαιο_15.pdfΠαρουσίαση νέων προσφορών στην αγορά2.65 MBAdobe PDFView/Open
Κεφάλαιο_16.pdfΑνάπτυξη στρατηγικών και προγραμμάτων τιμολόγησης2.48 MBAdobe PDFView/Open
Κεφάλαιο_17.pdfΣχεδιασμός και διαχείριση ολοκληρωμένων καναλιών του μάρκετινγκ2.76 MBAdobe PDFView/Open
Κεφάλαιο_18.pdfΔιαχείριση λιανικών και χονδρικών πωλήσεων και διαχειριστική υποστήριξη2.62 MBAdobe PDFView/Open
Κεφάλαιο_19.pdfΣχεδιασμός και διαχείριση ολοκληρωμένων επικοινωνιών μάρκετινγκ2.12 MBAdobe PDFView/Open
Κεφάλαιο_20.pdfΔιαχείριση μαζικής επικοινωνίας: Διαφήμιση, προώθηση πωλήσεων, εκδηλώσεις, και δημόσιες σχέσεις1.99 MBAdobe PDFView/Open
Κεφάλαιο_21.pdfΔιαχείριση ψηφιακών μέσων επικοινωνίας: Διαδίκτυο, κοινωνικά μέσα, και φορητές συσκευές2.09 MBAdobe PDFView/Open
Κεφάλαιο_22.pdfΔιαχείριση της προσωπικής επικοινωνίας: Άμεσο μάρκετινγκ, μάρκετινγκ με βάσεις δεδομένων, και προσωπικές πωλήσεις2.2 MBAdobe PDFView/Open
Κεφάλαιο_23.pdfΔιοίκηση οργανισμού ολιστικού μάρκετινγκ με μακροπρόθεσμο ορίζοντα2.5 MBAdobe PDFView/Open
Παράρτημα.pdfΠαράρτημα: Ασκήσεις και σχέδιο μάρκετινγκ της SONIC822.19 kBAdobe PDFView/Open
Σημειώσεις_τέλους.pdfΣημειώσεις τέλους1.4 MBAdobe PDFView/Open
Γλωσσάρι.pdfΓλωσσάρι850.96 kBAdobe PDFView/Open
Ευρετήριο.pdfΕυρετήριο ονομάτων, εμπορικών επωνυμιών και θεμάτων981.49 kBAdobe PDFView/Open
Το_σύγγραμμα_σε_pdf.pdfΟλόκληρο το σύγγραμμα σε μορφή pdf39.91 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons