Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/25300
Πλήρης εγγραφή μεταδεδομένων
Πεδίο DCΤιμήΓλώσσα
dc.contributor.advisorΧατζηθωμάς, Λεωνίδαςel
dc.contributor.authorΚουδέρη, Μαρίαel
dc.date.accessioned2021-04-06T07:45:20Z-
dc.date.available2021-04-06T07:45:20Z-
dc.date.issued2021el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/25300-
dc.description.abstractΗ διοίκηση των ανθρωπίνων πόρων αποτελεί σημαντική λειτουργία της κάθε επιχείρησης. Βασικός σκοπός της είναι η προσέλκυση των ικανότερων ταλέντων μέσα από τη μεγάλη δεξαμενή των υποψηφίων. Αναμφισβήτητα το ανθρώπινο δυναμικό αποτελεί ένα σημαντικό περιουσιακό στοιχείο για την κάθε εταιρεία, το οποίο την βοηθά να ξεχωρίζει έναντι των ανταγωνιστών της. Λόγω της ραγδαίας εξέλιξης της τεχνολογίας και της χρήσης των κοινωνικών μέσων στην καθημερινότητα μας, οι επιχειρήσεις αναγκάστηκαν να εκσυγχρονιστούν και να συμβαδίσουν με τα νέα δεδομένα χρησιμοποιώντας τις πλατφόρμες των διαφόρων κοινωνικών μέσων με στόχο την προέλκυση των καταλληλότερων δυνητικών υποψηφίων. Η παρούσα διπλωματική εργασία εξετάζει εάν η χρήση των κοινωνικών μέσων επηρεάζει την επωνυμία του εργοδότη και κατ’ επέκταση την πρόθεση του εν δυνάμει εργαζομένου να υποβάλλει αίτηση απασχόλησης στην εκάστοτε επιχείρηση. Σε πρώτο επίπεδο, με γνώμονα τη διεθνή βιβλιογραφία εξετάζονται ενδελεχώς οι όροι των κοινωνικών μέσων, των διαδικτυακών προσλήψεων και της εταιρικής επωνυμίας. Αμέσως μετά ακολουθεί το κομμάτι της εμπειρικής έρευνας. Τα δεδομένα της μελέτης αντλήθηκαν από τις απαντήσεις 193 συμμετεχόντων, οι οποίες οδήγησαν στη διεξαγωγή σημαντικών αποτελεσμάτων, που αποδεικνύουν τη χρησιμότητα των κοινωνικών μέσων στις διαδικτυακές προσλήψεις. Τα ευρήματα της συγκεκριμένης έρευνας αυτά αποτελούν χρήσιμα εφόδια για όλες τις επιχειρήσεις, ενώ παρέχουν και σημαντικές κατευθύνσεις για μελλοντική έρευνα.el
dc.format.extent93el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsCC0 1.0 Παγκόσμιαel
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/publicdomain/zero/1.0/en
dc.subjectΚοινωνικά μέσαel
dc.subjectΠροσλήψειςel
dc.subjectSocial mediaen
dc.subjectRecruitmenten
dc.subjecte-recruitmenten
dc.subjectEmployer brandingen
dc.subjectCorporate reputationen
dc.subjectΕταιρική επωνυμίαel
dc.titleΑγγελίες προσλήψεων προσωπικού στα κοινωνικά μέσα: ο ρόλος τους στην εικόνα του εργοδότηel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Ανθρώπινων Πόρωνel
dc.bibliographicCitationΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2021.el
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΠΜΣ Διοίκηση Ανθρώπινων Πόρων (Μ)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
KouderiMariaMsc2021.pdf1.37 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons