Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/25273
Πλήρης εγγραφή μεταδεδομένων
Πεδίο DCΤιμήΓλώσσα
dc.contributor.advisorΜπέλλου, Βικτώριαel
dc.contributor.authorΤσέτσιλα, Ελευθερίαel
dc.date.accessioned2021-03-31T05:50:32Z-
dc.date.available2021-03-31T05:50:32Z-
dc.date.issued2021el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/25273-
dc.description.abstractΣτις μέρες μας το εργασιακό περιβάλλον γίνεται ολοένα και πιο ανταγωνιστικό. Κάθε εταιρεία που λειτουργεί σε ανταγωνιστική αγορά αξιολογείται σε πολλούς τομείς. Εκτιμάται όχι μόνο για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που προσφέρει αλλά όλο και περισσότερο και για την εικόνα της ως εργοδότης. Η εικόνα του εργοδότη στα αυτιά των καταναλωτών αλλά και των ίδιων των εργαζομένων στην εταιρεία δεν είναι άλλη από τη μάρκα του εργοδότη. Σε ένα τέτοιο ανταγωνιστικό περιβάλλον η μάρκα του εργοδότη αποτελεί μια μακροπρόθεσμη στρατηγική ανθρώπινου δυναμικού για την προσέλκυση και τη διατήρηση ταλαντούχου εργατικού δυναμικού. Στην παρούσα έρευνα εξετάζεται ο αντίκτυπος της μάρκας του εργοδότη στη διατήρηση των εργαζομένων αλλά και στην πρόθεσή τους να συστήσουν την εταιρεία τους σε δυνητικούς υποψήφιους. Συγκεκριμένα, η μελέτη διερευνά τη σχέση μεταξύ της μάρκας του εργοδότη, της αφοσίωσης των εργαζομένων, της διατήρησής τους και της πρόθεσής τους να συστήσουν την εταιρεία τους σε άλλους. Για το σκοπό αυτό χρησιμοποιήθηκαν ποσοτικά δεδομένα από μελέτη που πραγματοποιήθηκε σε πολυεθνική εταιρεία καταστημάτων λιανικής πώλησης τροφίμων και οικιακών προϊόντων και διερευνήθηκε αν όντως η μάρκα του εργοδότη μπορεί να οδηγήσει στη διατήρηση των εργαζομένων και στην πρόθεσή τους να συστήσουν την εταιρεία τους. Σύμφωνα με τα ευρήματα από δείγμα 121 ερωτηθέντων, η μάρκα του εργοδότη μπορεί να οδηγήσει στην πρόθεση παραμονής των εργαζομένων στην εταιρεία μέσω της συμβολής της στη βελτίωση διαδικασιών όπως η πρόσληψη και επιλογή προσωπικού, η οργανωσιακή δέσμευση και οι παροχές στην εργασία. Επιπλέον, η έρευνα έδειξε ότι η μάρκα του εργοδότη μπορεί να οδηγήσει στην αφοσίωση των εργαζομένων στην εταιρεία ούτως ώστε οι εργαζόμενοι να επιθυμούν να συστήσουν την εταιρεία τους και σε δυνητικούς υποψήφιους. Τέλος, συζητούνται οι επιπτώσεις και τα αποτελέσματα της έρευνας υπό το φως των ευρημάτων.el
dc.format.extent95el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνέςel
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subjectΜάρκα εργοδότηel
dc.subjectΕικόνα εργοδότηel
dc.subjectΑφοσίωση εργαζομένωνel
dc.subjectΙκανοποίηση εργαζομένωνel
dc.subjectΟργανωσιακή δέσμευσηel
dc.titleΗ επίδραση της μάρκας του εργοδότη στη διατήρηση των εργαζομένων και στην πρόθεση σύστασης του εργοδότηel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Ανθρώπινων Πόρωνel
dc.bibliographicCitationΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, xxxx.el
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΠΜΣ Διοίκηση Ανθρώπινων Πόρων (Μ)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
TsetsilaEleftheriaMsc2021.pdf3.54 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons