Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/24492
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΣτάμου, Λελούδαel
dc.contributor.authorΠατσώνη, Άνναel
dc.date.accessioned2020-11-24T16:15:44Z-
dc.date.available2020-11-24T16:15:44Z-
dc.date.issued2019el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/24492-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2019.el
dc.description.abstractΗ εργασία που ακολουθεί, πραγματεύεται τη διδασκαλία του αυτοσχεδιασμού στο ατομικό μάθημα πιάνου. Συγκεκριμένα, θέτει σαν στόχο να προτείνει τρόπους που θα ενισχύσουν τη μαθησιακή διδασκαλία μέσω της πρακτικής του αυτοσχεδιασμού. Η χρήση του αυτοσχεδιασμού, προτείνεται παράλληλα με τη διδασκαλία του μαθήματος του πιάνου και αφορμάται το κλασικό ρεπερτόριο και όχι κάποιο άλλο μουσικό είδος. Συγκεκριμένα, το πρώτο κεφάλαιο, αναφέρεται στην έννοια του αυτοσχεδιασμού και στη σχέση του με τη γλώσσα και τη μουσική. Στο δεύτερο κεφάλαιο, γίνεται ιστορική αναδρομή και παρουσιάζονται τα οφέλη του αυτοσχεδιασμού. Στο τρίτο κεφάλαιο, γίνεται προσέγγιση διδασκαλίας του αυτοσχεδιασμού. Στο τέταρτο, προσέγγιση όσον αφορά το πιάνο. Στο πέμπτο, παρουσιάζονται τρόποι διδασκαλίας του αυτοσχεδιασμού μέσα από παραδείγματα της βιβλιογραφίας αλλά και από παραδείγματα που προτείνει η συγγραφέας της παρούσας εργασίας, και στο έκτο, παρουσιάζονται αποσπάσματα συνεντεύξεων τα οποία αποτελούν τμήματα συνεντεύξεων από τη μελέτη της Rebbeca Kossen1 (An Investigation of Benefits of Improvisation for Classical Musicians, 2013), καθώς και από συνεντεύξεις που έκανε η συγγραφέας της παρούσας εργασίας. Από τη στιγμή που ο αυτοσχεδιασμός αποτελεί ένα μεγάλο κομμάτι της ζωής μας, οφείλει σύμφωνα με τη γνώμη της ερευνήτριας να χρησιμοποιείται και να ενισχύεται κατά τη διαδικασία εκμάθησης της μουσικής. Όπως και στους αυτοσχεδιασμούς της καθημερινής μας ζωής, άμα διδαχτεί και δοθεί ως ερέθισμα, μπορεί να ωφελήσει τους μαθητές να αντιμετωπίσουν πολλά δικά τους μουσικά ζητήματα, να βρουν την προσωπική τους φωνή και να αποκτήσουν σημαντικά εφόδια και να παίρνουν σωστές αποφάσεις, μουσικές και μη.el
dc.format.extent72el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνέςel
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/en
dc.subjectΑυτοσχεδιασμόςel
dc.subjectΚλασικό πιάνοel
dc.subjectΠιάνοel
dc.subjectΜουσικός αυτοσχεδιασμόςel
dc.subjectΔημιουργίαel
dc.subjectΑνάπτυξη δημιουργικότηταςel
dc.subjectΤζαζel
dc.subjectΚλασική μουσικήel
dc.subjectΠρόγραμμα σπουδώνel
dc.subjectΩδείοel
dc.subjectΔιδασκαλίαel
dc.subjectΕκμάθησηel
dc.subjectΕκπαίδευσηel
dc.subjectΜάθημα πιάνουel
dc.subjectΑσκήσεις αυτοσχεδιασμούel
dc.subjectΔιδασκαλία αυτοσχεδιασμούel
dc.subjectΑνάπτυξη μουσικότηταςel
dc.titleΗ διδασκαλία του μουσικού αυτοσχεδιασμού μέσα από το μάθημα του κλασικού πιάνουel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Μουσική και Κοινωνίαel
Appears in Collections:ΠΜΣ Μουσική και Κοινωνία (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
PatsoniAnnaMsc2019.pdfΗ διδασκαλία του μουσικού αυτοσχεδιασμού μέσα από το μάθημα του κλασικού πιάνου2.47 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons