Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23648
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΚοτζαϊβάζογλου, Ιορδάνηςel
dc.contributor.authorΚοτσιφτόπουλος, Χρήστοςel
dc.date.accessioned2019-12-12T16:58:57Z-
dc.date.available2019-12-12T16:58:57Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23648-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη,2019.el
dc.description.abstractΣήμερα, με το υψηλό ποσοστό εξέλιξης της ιδιωτικής υγειονομικής περίθαλψης και την ανάγκη για καλύτερες υπηρεσίες, τόσο η δημόσια όσο και η ιδιωτική διαχείριση της υγείας επικεντρώνεται στη μέτρηση της ικανοποίησης των ασθενών και στην αξιολόγηση των παρεχόμενων υπηρεσιών, προκειμένου να μεγιστοποιηθεί η αποτελεσματικότητα και η αποδοτικότητα τους. Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να διερευνήσει τον τρόπο με τον οποίο η ιδιωτική κλινική Τίμιος Σταυρός στη Λάρνακα της Κύπρου αντιλαμβάνεται και επιδιώκει να υλοποιήσει την ικανοποίηση των πελατών της. Επίσης, επιδιώκει να καταγράψει τον βαθμό ικανοποίησης των πελατών από τις παρεχόμενες υπηρεσίες της, η μέθοδος που ακολουθήθηκε είναι αυτή της μελέτης περίπτωσης, όσον αφορά τις ενέργειες τις κλινικής. Αναφορικά με τη μέτρηση του βαθμού ικανοποίησης των ασθενών χρησιμοποιήθηκε ερωτηματολόγιο σε 211 πελάτες της συγκεκριμένης κλινικής. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι η εταιρεία προσπαθεί να είναι πρωτοπόρος σε αυτό τον απαιτητικό τομέα της υγείας και προσπαθεί να ικανοποιεί τους πελάτες της, μέσω της εξυπηρέτησης.Επίσης, έδειξαν ότι οι πελάτες της κλινικής ήταν αρκετά ικανοποιημένοι απο τις παραμέτρους της υποδοχής και διαμονής, την ιατρική παρακολούθηση, τη νοσηλευτική φροντίδα και τη γενική εξυπηρέτηση ενώ εξέφρασαν και υψηλή συνολική ικανοποίηση απο το σύνολο της εμπειρίας τους.el
dc.format.extent56el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΙκανοποίησηel
dc.subjectΑντίληψη ασθενώνel
dc.subjectΥγειονομική περίθαλψηel
dc.subjectΤίμιος Σταυρόςel
dc.titleΟι ενέργειες και ο βαθμός ικανοποίησης των πελατών στην ιδιωτική κλινική Τίμιος Σταυρός στη Λάρνακα Κύπρουel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Διοίκηση Υπηρεσιών Υγείαςel
Appears in Collections:ΠΜΣ Διοίκηση Υπηρεσιών Υγείας (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KotsiphtopoulosChristosMsc2019.pdf696.49 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons