Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23623
Author: Τερζής, Αλέξανδρος
Title: Χρηματοοικονομική ανάλυση ξενοδοχειακών μονάδων
Date Issued: 2019
Department: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Λογιστική & Χρηματοοικονομική
Supervisor: Παπαδόπουλος, Συμεών
Abstract: Σημαντικό ρόλο στην ανάπτυξη του τουρισμού παίζει ο ξενοδοχειακός κλάδος, ο οποίος συνεχώς αναπτύσσεται έχοντας παρόλα αυτά πολλά περιθώρια βελτίωσης. Κάθε ξενοδοχειακή μονάδα προσπαθεί μέσω μεθόδων μάρκετινγκ και στρατηγικής να προσελκύσει και να καλύψει τις ανάγκες των πελατών της. Αυτό μπορεί να επιτευχθεί είτε με τις τακτικές της <<εικόνας>> όπως είναι η αρχιτεκτονική, το στυλ και η πολυτέλεια που διαθέτει μια ξενοδοχειακή μονάδα όσον αφορά τον εξοπλισμό της, είτε μέσω των υπηρεσιών που προσφέρει στους εκάστοτε πελάτες της με την υψηλού επιπέδου φιλοξενία. Η λέξη φιλοξενία είναι μια λέξη που χαρακτηρίζει την χώρα μας και δικαίως θεωρείται η βάση για την ανάδειξη της ξενοδοχειακής βιομηχανίας. Ο ξενοδοχειακός κλάδος μπορεί να παίξει σπουδαίο ρόλο σε ένα τόπο καθώς, εκτός από διαθέσιμες θέσεις εργασίας, προσελκύουν μεγάλο αριθμό επισκεπτών με αποτέλεσμα την γενικότερη ανάπτυξη της ευρύτερης περιοχής. Το 2018 ο ξενοδοχειακός κλάδος προσαρμόστηκε σε σημαντικές κοινωνικές και τεχνολογικές εξελίξεις που θεωρούνται απαραίτητα στοιχεία για την εξέλιξη του.
Keywords: Ξενοδοχειακές μονάδες
Λογιστική και χρηματοοικονομική
Χρηματοοικονομική ανάλυση
Ξενοδοχειακός κλάδος
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2019.
Rights: Attribution-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Appears in Collections:ΠΜΣ Λογιστική & Χρηματοοικονομική (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TerzisAlexandrosMsc2019.pdf2.09 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons