Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23440
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΣτάμου, Λελούδαel
dc.contributor.authorΚοντοβούρκη, Παναγιώταel
dc.date.accessioned2019-11-12T09:26:49Z-
dc.date.available2019-11-12T09:26:49Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23440-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2019el
dc.description.abstractΣτην παρούσα διατριβή καταγράφηκαν συνολικά 10 ιστορίες μάθησης και καθημερινών στιγμών, με τη χρήση της καλλιτεχνικά βασισμένης ερευνητικής μεθόδου της αυτοεθνογραφίας, στον χώρο της μουσικής εκπαίδευσης. Σκοπός της διατριβής είναι η κατάδειξη της χρησιμότητας της καταγραφής και ερμηνείας ιστοριών και καθημερινών στιγμών διδασκαλίας και μάθησης στη μουσική εκπαίδευση, ως δεδομένων έρευνας. Με τον τρόπο αυτό οι αφηγήσεις γίνονται τεκμήρια για την σε βάθος μελέτη, κατανόηση και αξιολόγηση πολλαπλών παραμέτρων της διαδικασίας μάθησης. Ο αναστοχασμός στις ιστορίες αυτές παρέχει την δυνατότητα πολλαπλών πρισμάτων μέσα από τα οποία ο ερευνητής ‘βλέπει’ τις πραγματικότητες που αναδύονται και λαμβάνουν χώρα λιγότερο ή περισσότερο έκδηλα μέσα στο μαθησιακό περιβάλλον και το κοινωνικό πλαίσιο που δρουν και αλληλοεπιδρούν τα παιδιά. Απώτερος στόχος είναι να καταδειχθεί η αυτοεθνογραφία ως ερευνητικός δρόμος για παρατήρηση, κατανόηση και προβληματισμό πάνω σε φαινόμενα, καταστάσεις, στιγμές και ανθρώπους που δεν θα μπορούσαν να φανερωθούν με τις κλασικές ποσοτικές μεθόδους αλλά ούτε με την ίδια επάρκεια και με τις ως τώρα καθιερωμένες μεθόδους της ποιοτικής έρευνας. Οι ιστορίες μάθησης και καθημερινών στιγμών αντλήθηκαν κατά τη διάρκεια της παρακολούθησης μαθημάτων σε ένα πρόγραμμα βρεφικής και προσχολικής μουσικής ανάπτυξης και αγωγής. Μέσα από αυτή τη διαδικασία της καταγραφής, του αναστοχασμού και της αξιολόγησης των προσωπικών πρισμάτων μέσα από τα οποία πέρασε η ερμηνεία των ιστοριών και καθημερινών στιγμών που καταγράφηκαν, η ερευνήτρια είχε ταυτόχρονα ρόλο παρατηρητή και συμμετέχοντα στην έρευνα.el
dc.format.extent61el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΑυτοεθνογραφίαel
dc.subjectΑφήγησηel
dc.subjectΕξιστορηματική τεκμηρίωσηe
dc.subjectIστορίες μάθησηςel
dc.subjectΚαθημερινή στιγμήel
dc.subjectΑξιολόγησηel
dc.subjectΜουσική εκπαίδευσηel
dc.titleΙστορίες από την καθημερινότητα της μουσικής διδασκαλίας και μάθησης στην προσχολική ηλικία, ως τεκμήρια έρευναςel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Μουσική και Κοινωνίαel
Appears in Collections:ΠΜΣ Μουσική και Κοινωνία (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KontovourkiPanayiotaMsc2019.pdf1.46 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons