Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23001
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΓεωργιάδης, Χρήστοςel
dc.contributor.authorΣαραδόγλου, Ελισάβετel
dc.date.accessioned2019-04-15T09:31:12Z-
dc.date.available2019-04-15T09:31:12Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23001-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2018el
dc.description.abstractΗ ανάλυση δεδομένων από τον παγκόσμιο ιστό (Web analytics) αποτελεί έναν σημαντικό και αναπτυσσόμενο τομέα στον κλάδο της πληροφορικής και των επιχειρήσεων γενικότερα. Οι επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στο διαδίκτυο, επιθυμούν να γνωρίζουν ανά τακτά χρονικά διαστήματα την επισκεψιμότητα της σελίδας τους στο διαδίκτυο, τις διάφορες χρονικές περιόδους που οι χρήστες είναι ενεργοί, και άλλες πληροφορίες που σχετίζονται με την συμπεριφορά των χρηστών κατά την αναζήτηση τους. Για τους παραπάνω λόγους είναι απαραίτητη η μελέτη των εγγραφών αναζήτησης των χρηστών από τις μηχανές αναζήτησης. Οι καταγραφές των αναζητήσεων προσφέρουν πληροφορίες για την τον χρόνο που αφιερώνουν οι χρήστες στις αναζητήσεις τους, τους δημοφιλέστερους ιστοτόπους που επισκέπτονται και την χρήση ορισμένων σημαντικών λέξεων- κλειδιά που χρησιμοποιούν, καθώς και πολλές ακόμα χρήσιμες πληροφορίες. Επομένως λοιπόν επιλέγουμε να αναλύσουμε την συμπεριφορά των χρηστών διαχρονικά σχετικά με τις αναζητήσεις τους. Σε πρώτο βαθμό, είναι σημαντική η επιλογή των ιστοτόπων που επισκέπτονται και γενικότερα οι κατευθύνσεις που ακολουθούν διαχρονικά (επιλογή ενημερωτικών ιστοσελίδων, ιστοσελίδων κοινωνικής δικτύωσης κ.α.). Τον χρόνο τον οποίο αφιερώνουν για τις αναζητήσεις τους, αν δηλαδή επιμένουν στις αναζητήσεις τους ή εγκαταλείπουν σε μικρό χρονικό διάστημα. Παρουσιάζεται σε σημαντικό βαθμό ο βαθμός ευκολίας ή δυσκολίας που παρουσιάζεται κατά την αναζήτηση των χρηστών, (θα μπορούσε να υπάρχει ένας σημαντικός συσχετισμός με τις μεθόδους marketing των επιχειρήσεων που εφαρμόζουν μεθόδους SEO (search engine optimization) και SEM (serach engine management) για να βελτιώσουν τις δυνατότητες προβολής τους στους χρήστες).el
dc.format.extent62el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectWeb analyticsen
dc.subjectSearch log analysisen
dc.titleWeb Analytics : ειδική ανάλυση search log και πρακτική εφαρμογή του λογισμικού MATOMOel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδίκευσης στην Εφαρμοσμένη Πληροφορικήel
Appears in Collections:Π.Μ.Σ. στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
SaradoglouElisavetMsc2018.pdf1.68 MBAdobe PDFView/Open
SaradoglouElisavetMsc2018extra.pdf847.79 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons