Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/22974
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΜαυρίδης, Ιωάννηςel
dc.contributor.authorΓαροφαλάκη, Ευφροσύνηel
dc.date.accessioned2019-04-13T21:36:14Z-
dc.date.available2019-04-13T21:36:14Z-
dc.date.issued2019el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/22974-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2019.el
dc.description.abstractΟ σκοπός της διπλωματικής εργασίας ήταν η ανάπτυξη ενός παιχνιδιού σοβαρού σκοπού, με στόχο οι παίκτες να αναγνωρίζουν πιθανά σενάρια κυβερνο-επιθέσεων. Τα εκπαιδευτικά σενάρια είναι βασισμένα στην μεθοδολογία Cyber Kill Chain, που αποτελεί την βασική ιδέα για τα βήματα που ακολουθούν οι χάκερς προκειμένου να εκτελέσουν μια επίθεση. Για την δημιουργία του παιχνιδιού με κάρτες χρησιμοποιήθηκαν διάφορες γλώσσες προγραμματισμού και τεχνολογίες διαδικτύου. Τα εκπαιδευτικά σενάρια στο παιχνίδι έχουν εντάξει διάφορες κυβερνο-επιθέσεις που έχουν συμβεί και συμβαίνουν καθημερινά. Στόχος είναι ο παίκτης κατανοώντας την επίθεση σε κάθε στάδιο να μπορεί να δώσει έστω και μια λύση για να περάσει στο επόμενο στάδιο που αποτελεί την συνέχεια για το προηγούμενο. Συγκεκριμένα, το κάθε εκπαιδευτικό σενάριο έχει τα δικά του στάδια με τις δικές του λύσεις. Για το εκπαιδευτικό κομμάτι χρησιμοποιήθηκε η μεθοδολογία επτά βημάτων για την δημιουργία εκπαιδευτικών παιχνιδιών με κάρτες που αναλύει τους στόχους που πρέπει να επιτύχει ο δημιουργός ώστε να δώσει την κατάλληλη εκπαιδευτική βοήθεια στους παίκτες. Για τον λόγο αυτό, στο παιχνίδι υπάρχει η εκπαιδευτική βοήθεια που αναλύει κάθε στάδιο. Η εκπαιδευτική βοήθεια που αναλύει κάθε λύση και η εκπαιδευτική βοήθεια με τα εικονίδια σε κάθε ίδια κάρτα στάδιο και κάρτα λύση. Οι εκπαιδευτικές έννοιες που αναλύονται στο παιχνίδι είναι το Cyber Kill Chain, DDoS, Phishing attacks, malware, trojan. Κάθε στάδιο στο παιχνίδι έχει προσχεδιαστεί ώστε να υπάρχει συγκεκριμένος στόχος. Μόλις βρουν την κατάλληλη άμυνα τότε περνούν στο επόμενο στάδιο. Ο παίκτης που θα φτάσει πρώτος και θα ολοκληρώσει το τελικό στάδιο τότε είναι νικητής και ταυτόχρονα έχει προστατέψει το σύστημα του από την επίθεση.el
dc.format.extent111el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.subjectΠαιχνίδι σοβαρού σκοπούel
dc.titleΑνάπτυξη παιχνιδιού σοβαρού σκοπού ρόλων με κάρτεςel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδίκευσης στην Εφαρμοσμένη Πληροφορικήel
Appears in Collections:Π.Μ.Σ. στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
GarofalakiEufrosyniMsc2019.pdf3.71 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.