Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/22970
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΚοτζαϊβάζογλου, Ιορδάνηςel
dc.contributor.authorΜελετιάδης, Μιχαήλel
dc.date.accessioned2019-04-12T11:56:14Z-
dc.date.available2019-04-12T11:56:14Z-
dc.date.issued2018el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/22970-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2018.el
dc.description.abstractΟ ιατρικός τουρισμός αποτελεί μια νέα μορφή του τουρισμού και αποκτάει όλο και πιο πολλούς οπαδούς οι οποίοι διαλέγουν προορισμούς εκτός της χώρας κατοικίας τους ώστε να προβούν στη λήψη θεραπείας, η οποία δεν καλύπτεται σε επαρκή βαθμό στη χώρα τους. Κύριο χαρακτηριστικό του ιατρικού τουρισμού είναι το χαμηλότερο κόστος της θεραπείας και ο συνδυασμός της με διακοπές. Σκοπός της εργασίας είναι ο προσδιορισμός σύμφωνα με τη θεωρία του μάρκετινγκ, των προωθητικών ενεργειών που χρησιμοποιούν οι κλινικές στους ιστοτόπους τους, προκειμένου να προσεγγίσουν τους ασθενείς. Με τη χρήση της μεθόδου ανάλυσης περιεχομένου αναζητήσαμε ιστοτόπους κλινικών ιατρικού τουρισμού οι οποίες υποδέχονται ιατρικούς ασθενείς, και προσπαθήσαμε να αναγνωρίσουμε τα κοινά χαρακτηριστικά που χρησιμοποιούνται, για την προσέγγιση των ασθενών. Η ανάλυση πραγματοποιήθηκε σε 188 παγκόσμιες κλινικές, αναζητώντας και μελετώντας 56 χαρακτηριστικά του μάρκετινγκ. Η στατιστική ανάλυση των δεδομένων έγινε με την με την χρήση της ανιούσας ιεραρχικής ταξινόμησης, του κριτηρίου Ward, της μεθόδου Vacor και του λογισμικού M.A.D. Τα αποτελέσματα ήταν ότι δημιουργήθηκαν πέντε ομάδες οι οποίες παρουσίαζαν κοινά χαρακτηριστικά σε στατιστικά σημαντικό βαθμό συσχέτισης. Στα συμπεράσματα παρατηρούμε τα πιο συχνά εμφανιζόμενα στοιχεία προσέγγισης τα οποία μάλιστα παρουσιάζουν διαφορές ανάλογα με την κατηγοριοποίηση των κλινικών και το είδος αυτών. Λέξεις κλειδιά: ιατρικός τουρισμός, ανάλυση περιεχομένου, προωθητικές ενέργειες, μάρκετινγκ, ανιούσα ιεραρχική ταξινόμηση, Vacor , M.A.D, CAHel
dc.format.extent60el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.subjectΙαματικός τουρισμόςel
dc.subjectΠροσέλκυση ασθενώνel
dc.titleΟι προωθητικές ενέργειες των οργανισμών υγείας για την προσέλκυση ασθενών μέσω των νέων μέσων στο πλαίσιο του ιατρικού τουρισμούel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Διοίκηση Υπηρεσιών Υγείαςel
Appears in Collections:ΠΜΣ Διοίκηση Υπηρεσιών Υγείας (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MeletiadisMichailMsc2018.pdf2.63 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.