Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/22940
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΒλαχοπούλου, Μάρωel
dc.contributor.authorΤσελιγκάκη, Δήμητραel
dc.date.accessioned2019-04-10T12:57:07Z-
dc.date.available2019-04-10T12:57:07Z-
dc.date.issued2018el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/22940-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2018.el
dc.description.abstractΤο γεγονός ότι τα τελευταία χρόνια, με την είσοδο των social media έχει επέλθει ριζική αλλαγή στον τρόπο με τον οποίο προβάλλονται πλέον οι εταιρείες και επιλέγουν να χτίσουν την καμπάνια marketing αποτελεί ιδιαίτερα ενδιαφέρον πεδίο έρευνας για πολλούς ακαδημαϊκούς. Αφού μελετήθηκαν και καταγράφηκαν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης τα οποία έχει στη διάθεσή της για να χρησιμοποιήσει μια εταιρεία καλλυντικών και τα είδη των χρηστών τα οποία μπορούν να συντελέσουν στην καλύτερη προβολή της, στη συνέχεια, συγκεντρώθηκαν στοιχεία που αφορούν την παγκόσμια αλλά και ελληνική αγορά καλλυντικών σε σχέση με τη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Έπειτα, παρουσιάζονται αναλυτικά, εργαλεία του Facebook και του Instagram τα οποία μπορεί να αξιοποιήσει για τους επιχειρηματικούς της σκοπούς μια εταιρεία καλλυντικών και στη συνέχεια αναπτύχθηκε ένα σύνολο δεικτών μέτρησης της επίδοσης για τις πλατφόρμες αυτές προκειμένου να αξιολογηθούν τα αποτελέσματα της στρατηγικής της εταιρείας. Για τη συγγραφή της παρούσας διπλωματικής εργασίας αναζητήθηκαν άρθρα στις βάσεις emerald insight, google scholar, science direct και scopus, αφού επιλέχθηκαν όσα από αυτά ήταν σχετικά με το θέμα και μελετήθηκαν με σκοπό την ανάλυση όλων εκείνων των χρήσιμων εργαλείων τα οποία έχει στη διάθεση της μια εταιρεία καλλυντικών για να αυξήσει την δέσμευση με το χρήστη αλλά και να αξιολογήσει τελικά την επίδοσή της στο Facebook και το Instagram, ακόμη και μέσω εργαλείων sentiment analysis. Εν κατακλείδι, μετά και την αξιολόγηση δυο ελληνικών εταιρειών καλλυντικών, της Apivita και της Korres σύμφωνα με τους δείκτες που προτάθηκαν για αυτές τις πλατφόρμες, βάσει της δραστηριότητας τους για συγκεκριμένη χρονική περίοδο, το συμπέρασμα το οποίο εξάγεται από αυτή τη διαδικασία είναι ότι όποια στρατηγική μάρκετινγκ και να επιλέξει μια εταιρεία, είναι απαραίτητο να αξιολογεί τα αποτελέσματα της δράσης της, να επαναπροσδιορίσει τους στόχους της και να προσαρμόζεται στις ανάγκες των χρηστών. Επομένως, οι δείκτες που καταγράφηκαν, συνίσταται να εφαρμοστούν και από άλλες εταιρείες καλλυντικών της ελληνικής αλλά και της διεθνούς αγοράς, ώστε να βελτιώσουν τη προβολή τους στις πλατφόρμες αυτές.el
dc.format.extent131el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectSocial mediaen
dc.subjectSocial media marketingen
dc.subjectFacebooken
dc.subjectInstagramel
dc.subjectSocial media metricsen
dc.subjectSentiment analysisen
dc.subjectKey performance indicatorsen
dc.subjectCosmeticsen
dc.titleΈρευνα για τη χρήση δεικτών μέτρησης επίδοσης κοινωνικών μέσων στο Facebook και Instagram για τον κλάδο των καλλυντικώνel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδίκευσης στην Εφαρμοσμένη Πληροφορικήel
Appears in Collections:Π.Μ.Σ. στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TseligkakiDimitraMsc2018.pdf3.77 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons