Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/22368
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Ψαλτοπούλου, Ντόρα | el |
dc.contributor.advisor | Ντακοβάνου, Ξανθούλα | el |
dc.contributor.author | Κομισοπούλου, Μαρία | el |
dc.date.accessioned | 2018-11-28T22:17:31Z | - |
dc.date.available | 2018-11-28T22:17:31Z | - |
dc.date.issued | 2018 | el |
dc.identifier.uri | http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/22368 | - |
dc.description | Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2018. | el |
dc.description.abstract | Η παρούσα μελέτη πρόκειται να διερευνήσει τον τρόπο με τον οποίο η εφαρμογή ενός προγράμματος μουσικοθεραπείας σε τυπικό σχολικό περιβάλλον μπορεί να έχει ευεργετικά αποτελέσματα σε έφηβο με συμπτώματα αγχώδους διαταραχής, μέσω της εφαρμογής κλινικού μουσικού αυτοσχεδιασμού και της δημιουργίας τραγουδιών (song writing). Η μελέτη επικεντρώνεται σε 23 συνεδρίες που διεξήχθησαν σε 6 μήνες και μελετά την πορεία του εφήβου μέσα σε πλαίσιο μουσικοθεραπείας, βασιζόμενη στον κλινικό μουσικό αυτοσχεδιασμό και το “songwriting”. Η συγκεκριμένη κλινικο-θεωρητική μελέτη περίπτωσης βασίζεται σε ποιοτική ανάλυση για τη σε βάθος κατανόηση των εμπειριών του συμμετέχοντος. Τα δεδομένα θα προκύψουν από τις συνεδρίες μουσικοθεραπείας, οι οποίες έχουν βιντεοσκοπηθεί ή ηχογραφηθεί και καταγραφεί. Η μελέτη-παρατήρηση και ανάλυση του εφήβου στηρίζεται σε κλινικο-θεωρητική μελέτη περίπτωσης και το κλινικό έργο είναι εμπνευσμένο από τη Συνθετική Μουσικοθεραπεία. Τα αποτελέσματα του κλινικού έργου έδειξαν ότι μέσω της συγγραφής τραγουδιών δόθηκε η δυνατότητα στον έφηβο να αναγνωρίσει τα συναισθήματά του και να τα εκφράσει δημιουργικά, να αποκτήσει αίσθηση εαυτού και να ενισχύσει την αυτοεκτίμησή του. Τα συμπεράσματα δεν μπορούν να γενικευθούν, καθώς κρίνεται σκόπιμη η περαιτέρω έρευνα με μεγαλύτερο αριθμό συμμετεχόντων. Προτείνεται να διενεργηθούν έρευνες σε τυπικό σχολικό περιβάλλον, προκειμένου να αναδειχθεί η ευεργετική επίδραση που θα μπορούσε να έχει ένα πρόγραμμα μουσικοθεραπείας σε εφήβους με συναισθηματικές δυσκολίες. | el |
dc.format.extent | 113 | el |
dc.language.iso | el | en |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Μακεδονίας | el |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.subject | Εφηβεία | el |
dc.subject | Μουσικοθεραπεία | el |
dc.subject | Αγχώδης διαταραχή | el |
dc.subject | Συγγραφή τραγουδιών | el |
dc.title | Μουσικοθεραπεία με έφηβο πάσχοντα από αγχώδη διαταραχή σε τυπικό σχολικό περιβάλλον: μελέτη περίπτωσης | el |
dc.type | Electronic Thesis or Dissertation | en |
dc.type | Text | en |
dc.contributor.department | Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Μουσική και Κοινωνία | el |
Appears in Collections: | ΠΜΣ Μουσική και Κοινωνία (Μ) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
KomisopoulouMariaMsc2018.pdf | 923.53 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.