Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/22368
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΨαλτοπούλου, Ντόραel
dc.contributor.advisorΝτακοβάνου, Ξανθούλαel
dc.contributor.authorΚομισοπούλου, Μαρίαel
dc.date.accessioned2018-11-28T22:17:31Z-
dc.date.available2018-11-28T22:17:31Z-
dc.date.issued2018el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/22368-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2018.el
dc.description.abstractΗ παρούσα μελέτη πρόκειται να διερευνήσει τον τρόπο με τον οποίο η εφαρμογή ενός προγράμματος μουσικοθεραπείας σε τυπικό σχολικό περιβάλλον μπορεί να έχει ευεργετικά αποτελέσματα σε έφηβο με συμπτώματα αγχώδους διαταραχής, μέσω της εφαρμογής κλινικού μουσικού αυτοσχεδιασμού και της δημιουργίας τραγουδιών (song writing). Η μελέτη επικεντρώνεται σε 23 συνεδρίες που διεξήχθησαν σε 6 μήνες και μελετά την πορεία του εφήβου μέσα σε πλαίσιο μουσικοθεραπείας, βασιζόμενη στον κλινικό μουσικό αυτοσχεδιασμό και το “songwriting”. Η συγκεκριμένη κλινικο-θεωρητική μελέτη περίπτωσης βασίζεται σε ποιοτική ανάλυση για τη σε βάθος κατανόηση των εμπειριών του συμμετέχοντος. Τα δεδομένα θα προκύψουν από τις συνεδρίες μουσικοθεραπείας, οι οποίες έχουν βιντεοσκοπηθεί ή ηχογραφηθεί και καταγραφεί. Η μελέτη-παρατήρηση και ανάλυση του εφήβου στηρίζεται σε κλινικο-θεωρητική μελέτη περίπτωσης και το κλινικό έργο είναι εμπνευσμένο από τη Συνθετική Μουσικοθεραπεία. Τα αποτελέσματα του κλινικού έργου έδειξαν ότι μέσω της συγγραφής τραγουδιών δόθηκε η δυνατότητα στον έφηβο να αναγνωρίσει τα συναισθήματά του και να τα εκφράσει δημιουργικά, να αποκτήσει αίσθηση εαυτού και να ενισχύσει την αυτοεκτίμησή του. Τα συμπεράσματα δεν μπορούν να γενικευθούν, καθώς κρίνεται σκόπιμη η περαιτέρω έρευνα με μεγαλύτερο αριθμό συμμετεχόντων. Προτείνεται να διενεργηθούν έρευνες σε τυπικό σχολικό περιβάλλον, προκειμένου να αναδειχθεί η ευεργετική επίδραση που θα μπορούσε να έχει ένα πρόγραμμα μουσικοθεραπείας σε εφήβους με συναισθηματικές δυσκολίες.el
dc.format.extent113el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.subjectΕφηβείαel
dc.subjectΜουσικοθεραπείαel
dc.subjectΑγχώδης διαταραχήel
dc.subjectΣυγγραφή τραγουδιώνel
dc.titleΜουσικοθεραπεία με έφηβο πάσχοντα από αγχώδη διαταραχή σε τυπικό σχολικό περιβάλλον: μελέτη περίπτωσηςel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Μουσική και Κοινωνίαel
Appears in Collections:ΠΜΣ Μουσική και Κοινωνία (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KomisopoulouMariaMsc2018.pdf923.53 kBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.