Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/22320
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΤσιότσου, Ροδούλαel
dc.contributor.authorΓιουψάνη, Σοφίαel
dc.date.accessioned2018-11-20T07:12:45Z-
dc.date.available2018-11-20T07:12:45Z-
dc.date.issued2018el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/22320-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2018.el
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία ερευνά τις διεθνείς στρατηγικές μάρκετινγκ που ακολουθούν οι ελληνικές εξαγωγικές επιχειρήσεις. Επιπλέον, επικεντρώνεται στην απόφαση της τυποποίησης ή της προσαρμογής των στρατηγικών σύμφωνα με τις συνθήκες που επικρατούν στην εκάστοτε αγορά. Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται βιβλιογραφική αναφορά όσον αφορά το διεθνές μάρκετινγκ και το περιβάλλον που το αποτελεί. Στο δεύτερο κεφάλαιο παρατίθενται εναλλακτικές μέθοδοι και στρατηγικές, τα οφέλη καθώς και τα προσδοκώμενα αποτελέσματα από την εφαρμογή αυτών. Στο τρίτο κεφάλαιο, γίνεται αναφορά στον κλάδο της γουνοποιίας και στη συμβολή αυτού στην ελληνική οικονομία. Ένα σημαντικό ποσοστό επιχειρήσεων με ιδιαίτερα αποδοτικό εξαγωγικό προσανατολισμό είναι και ο κλάδος της γουνοποιίας. Συγκεκριμένα, θα αναλυθούν οι στρατηγικές που εφαρμόζουν τα μέλη του Συνδέσμου Γουνοποιών Καστοριάς αλλά και ο σύνδεσμος καθαυτός. Είναι εξαιρετικά ενδιαφέρουσα μελέτη περίπτωσης καθώς οι επιχειρήσεις είναι κατά κύριο λόγο εξαγωγικές και αναπτύχθηκαν εν μέσω οικονομικής κρίσης. Στη συνέχεια, στο τέταρτο κεφάλαιο, αναλύεται η μεθοδολογία έρευνας και γίνεται αναφορά στα ερωτήματα που τέθηκαν να απαντήσουν τα μέλη του συνδέσμου. Στο πέμπτο κεφάλαιο, παρουσιάζονται τα αποτελέσματα της έρευνας, η οποία βασίστηκε στα μέλη του Συνδέσμου Γουνοποιών Καστοριάς. Στο τελευταίο κεφάλαιο, παρατίθενται τα συμπεράσματα της εργασίας αναφορικά με τις διεθνείς στρατηγικές μάρκετινγκ που ακολουθούν οι ελληνικές εξαγωγικές επιχειρήσεις και κυρίως για την απόφαση της τυποποίησης και της προσαρμογής. Μέσα από τις στρατηγικές που ακολουθούν τα μέλη του συνδέσμου θα γίνει αντιληπτή η συμβολή των παραγόντων στον καθορισμό των στρατηγικών και μεθόδων εξαγωγής. Τέλος, παρατίθενται μερικές προτάσεις που σε βάθος χρόνου θα βελτιώσουν τον κλάδο της γουνοποιίας αλλά και τη λειτουργικότητα και αποδοτικότητα του Συνδέσμου.el
dc.format.extent92el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsCC0 1.0 Παγκόσμια*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/publicdomain/zero/1.0/*
dc.subjectΣτρατηγικές διεθνούς μάρκετινγκel
dc.subjectΤυποποίηση και προσαρμογήel
dc.subjectΣύνδεσμος γουνοποιών Καστοριάςel
dc.titleΤο διεθνές μάρκετινγκ των ελληνικών εξαγωγικών επιχειρήσεων.: η περίπτωση της ένωσης γουνοποιών Καστοριάς.el
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Διεθνείς Επιχειρηματικές Δραστηριότητεςel
Appears in Collections:ΠΜΣ Διεθνείς Επιχειρηματικές Δραστηριότητες (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
GioupsaniSophiaMsc2018.pdf1.32 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons