Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/22287
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Στειακάκης, Εμμανουήλ | el |
dc.contributor.author | Τσαχειρίδου, Μαρία | el |
dc.date.accessioned | 2018-11-01T10:26:40Z | - |
dc.date.available | 2018-11-01T10:26:40Z | - |
dc.date.issued | 2018 | el |
dc.identifier.uri | http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/22287 | - |
dc.description | Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2018. | el |
dc.description.abstract | Ο Τεχνολογικός κόσμος έχει δώσει το περιθώριο ανάπτυξης δύο νέων εννοιών, του Πληθοπορισμού και της Παιχνιδοποίησης. Ο Πληθοπορισμός βρίσκει ήδη μεγάλη απήχηση σε έργα κοινωνικού, τεχνολογικού ή οικονομικού χαρακτήρα και συνεχίζει να λαμβάνει μεγάλες διαστάσεις, κυρίως λόγω της εξέλιξης των κινητών συσκευών και των δικτύων. Η Παιχνιδοποίηση ως όρος που προέρχεται από το χώρο των παιχνιδιών και της διαμόρφωσης θετικών συμπεριφορών στο χρήστη, χρησιμοποιείται σε πολλά διαφορετικά έργα. Η χρήση του σε συστήματα Πληθοπορισμού χαρακτηρίζεται από την ανάγκη παρακίνησης και δέσμευσης χρηστών. Η Βιβλιογραφία που ενώνει τους δύο αυτούς τομείς αναπτύσσεται συνεχώς, ενώ παράλληλα δημιουργεί ερωτήματα και θέματα προς επίλυση. Με τη χρήση της ποιοτικής έρευνας και των ατομικών συνεντεύξεων σε βάθος, η παρούσα εργασία επιχειρεί να απαντήσει στα ερωτήματα που κρίθηκαν ως πιο σημαντικά. Από τα συμπεράσματα προκύπτει η δημιουργία ενός σχήματος με σημεία-κλειδιά που πρέπει να προσέχουν οι σχεδιαστές ενός Gamified Crowdsourcing συστήματος στους εξής τομείς: Ενδογενής/Εξωγενής Παρακίνηση, Κίνητρο Κοινωνικοποίησης, Χρηματικά Κίνητρα, Μηχανισμοί Παιχνιδοποίησης, Ποιότητα Δεδομένων. | el |
dc.format.extent | 106 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Μακεδονίας | el |
dc.rights | CC0 1.0 Παγκόσμια | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/publicdomain/zero/1.0/ | * |
dc.subject | Πληθοπορισμός | el |
dc.subject | Παιχνιδοποίηση | el |
dc.subject | Ποιότητα δεδομένων | el |
dc.subject | Κίνητρα | el |
dc.subject | Παρακίνηση | el |
dc.subject | Δέσμευση χρήστη | el |
dc.subject | Κοινωνικοποίηση | el |
dc.title | Η παιχνιδοποίηση σε εφαρμογές πληθοπορισμού μέσω της χρήσης ποιοτικής έρευνας. | el |
dc.type | Electronic Thesis or Dissertation | en |
dc.type | Text | en |
dc.contributor.department | Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδίκευσης στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική | el |
Appears in Collections: | Π.Μ.Σ. στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική (M) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
TsacheiridouMariaMsc2018.pdf | Κυρίως Κείμενο Διπλωματικής Εργασίας | 1.53 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License