Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/21737
Author: Παχνή-Τσιτηρίδου, Όλγα
Title: Ψηφιακή επιχειρηματικότητα, εξέλιξη έρευνας και μελλοντικές τάσεις
Date Issued: 2017
Department: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδίκευσης στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική
Supervisor: Φούσκας, Κωνσταντίνος
Abstract: Η παρούσα εργασία αφορά το «φαινόμενο» του ψηφιακού μετασχηματισμού ο οποίος ξεκίνησε εδώ και αρκετά χρόνια αρχικά από τον κλάδο της μουσικής και των υποδομών και στη συνέχεια επεκτάθηκε σε όλους. Αιτία του ψηφιακού μετασχηματισμού είναι η εξάπλωση των ψηφιακών τεχνολογιών σε όλες τις πτυχές της καθημερινής ζωής και της υιοθέτησης τους από επιχειρήσεις και καταναλωτές. Η υιοθέτηση ψηφιακών τεχνολογιών είναι ικανή να αλλάξει την εμπειρία των πελατών, τις διαδικασίες εντός της επιχείρησης και το επιχειρηματικό μοντέλο που αποτελούν τις ψηφιακές ικανότητες. Σημαντικό στοιχείο κατά τη διάρκεια του ψηφιακού μετασχηματισμού είναι η ηγετική ικανότητα των στελεχών που θα καθορίζουν τις κατευθυντήριες γραμμές. Οι ψηφιακές και ηγετικές ικανότητες είναι ικανές να προσδιορίσουν το επίπεδο ψηφιακής ωρίμανσης της επιχείρησης. Επιπρόσθετα, παρατίθενται τα οφέλη και τα εμπόδια που εμφανίζονται κατά τον ψηφιακό μετασχηματισμό. Τέλος, πραγματοποιείται μια στατιστική ανάλυση με τη μέθοδο Pooled OLS και με δεδομένα από 28 χώρες της Ευρώπης. Σκοπός αυτής της ανάλυσης είναι η μελέτη των παραγόντων που επηρεάζουν τον ψηφιακό μετασχηματισμό των επιχειρήσεων.
Keywords: Ψηφιακή επιχειρηματικότητα
Ψηφιακός μετασχηματισμός
Εμπειρία πελατών
Διαδικασίες της επιχείρησης
Επιχειρηματικό μοντέλο
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, Ιούνιος 2017
Appears in Collections:ΠΜΣ Εφαρμοσμένης Πληροφορικής (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
PachniTsitiridouOlgaMsc2017.pdf2.29 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.