Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/21707
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΤσιότρας, Γεώργιοςel
dc.contributor.authorΜαλλίνη, Βασιλικήel
dc.date.accessioned2018-03-30T11:20:40Z-
dc.date.available2018-03-30T11:20:40Z-
dc.date.issued2018el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/21707-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2018.el
dc.description.abstractΈνας από τους στόχους της πολιτικής ποιότητας στο χώρο της υγείας είναι η διασφάλιση και η συνεχής βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών. Οι έρευνες που σχετίζονται με τη βελτίωση της ποιότητας στις υπηρεσίες υγείας, ως επί το πλείστον εστιάζονται στην ικανοποίηση των ασθενών. Στην παρούσα εργασία εξετάζεται η βελτίωση της ποιότητας στις υπηρεσίες υγείας υπό το πρίσμα των επαγγελματιών της υγείας που τον περισσότερο χρόνο τους ενασχολούνται με τη φροντίδα των ασθενών, τους νοσηλευτές. Στόχος της εργασίας, δηλαδή είναι η διερεύνηση των προσδοκιών του νοσηλευτικού προσωπικού, του Γενικού Νοσοκομείου Θεσσαλονίκης «Άγιος Παύλος», με σκοπό τη βελτίωση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών. Το ερευνητικό εργαλείο που χρησιμοποιήθηκε στα πλαίσια της μελέτης ήταν το ερωτηματολόγιο και η στατιστική ανάλυση έγινε με το SPSS. Από την έρευνα προέκυψε ότι σύμφωνα με τους νοσηλευτές πολύ σημαντικοί παράγοντες για την ποιότητα είναι η συνεργασία και η ομαδικότητα, η στελέχωση, η συνεχιζόμενη νοσηλευτική εκπαίδευση και ο εκσυγχρονισμός των κτιριακών υποδομών και του εξοπλισμού, ενώ ακολουθούν ο σαφής καθορισμός των αρμοδιοτήτων, τα συστήματα διασφάλισης ποιότητας και η συμμετοχική διοίκηση. Μια αύξηση του μισθού από μόνη της δε φαίνεται να συμβάλει σε πολύ μεγάλο βαθμό στη βελτίωση της ποιότητας, ενώ οι νοσηλευτές έχουν αρνητική στάση στην πλειοψηφία τους, απέναντι στην αυταρχική διοίκηση. Όσον αφορά την αξιολόγηση, ενώ από μόνη της φαίνεται να διχάζει τους νοσηλευτές, η σύνδεσή της με επιπρόσθετες οικονομικές ή ηθικές ανταμοιβές την καθιστά ως ένα αρκετά σημαντικό παράγοντα για τη βελτίωση της ποιότητας.el
dc.format.extent139el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.subjectΠοιότηταel
dc.subjectΝοσηλευτέςel
dc.titleΔιερεύνηση προσδοκιών του νοσηλευτικού προσωπικού με στόχο τη βελτίωση της ποιότητας: προτάσεις καλών πρακτικών και εργαλείων βελτίωσης στο νοσοκομείο «Άγιος Παύλος» Θεσσαλονίκηςel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Διοίκηση Υπηρεσιών Υγείαςel
Appears in Collections:ΠΜΣ Διοίκηση Υπηρεσιών Υγείας (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MalliniVasilikiMsc2018.pdf3.03 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.