Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/19936
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΚοτζαϊβάζογλου, Ιορδάνηςel
dc.contributor.authorΠλαστήρα, Αντωνίαel
dc.date.accessioned2017-02-21T13:59:50Z-
dc.date.available2017-02-21T13:59:50Z-
dc.date.issued2017el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/19936-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2017el
dc.description.abstractΗ παρούσα έρευνα στόχο έχει να διερευνήσει τη δημιουργία και διατήρηση των σχέσεων μεταξύ των ιατρών και των ασθενών. Πιο συγκεκριμένα εξετάζονται τα ζητήματα της σχέσης ιατρών-ασθενών, της συμμόρφωσης των ασθενών, αλλά και της επικοινωνίας ιατρών και ασθενών. Η έρευνα που χρησιμοποιείται είναι η ποιοτική με προσωπικές συνεντεύξεις. Το δείγμα της έρευνας αποτελείται από 18 ιατρούς που είναι ελεύθεροι επαγγελματίες στην περιοχή της Θεσσαλονίκης. Τα αποτελέσματα της έρευνας καταδεικνύουν τα εξής: α) η σχέση ιατρών-ασθενών είναι περίπλοκη, καθώς δεν είναι μόνο επαγγελματική, αλλά περιλαμβάνει και τον ανθρώπινο παράγοντα, β) οι ιατροί δήλωσαν την επικοινωνία ως βασικό εργαλείο της δημιουργίας σχέσεων με τους ασθενείς, γ) η σχέση μεταξύ ιατρών και ασθενών, η ικανοποίηση των τελευταίων και η αποτελεσματική επικοινωνία οδηγεί στη συμμόρφωση των ασθενών, στη προώθηση των ιατρών μέσω της από στόμα σε στόμα επικοινωνίας, στη δημιουργία πιστών πελατών, δ) οι μέθοδοι που χρησιμοποιούνται για τη δημιουργία σχέσεων ιατρών-ασθενών είναι η διαφήμιση (κυρίως μέσω διαδικτύου), η από στόμα σε στόμα επικοινωνία μέσω της ικανοποίησης των ασθενών, αλλά οι ευκολίες πληρωμής με το τραπεζικό σύστημα POS, ε) οι προκαταλήψεις των ασθενών στη βάση προηγούμενης κακής εμπειρίας και λανθασμένης πληροφόρησης από το διαδίκτυο, η άρνησή τους να δουν το πρόβλημά τους, το οικονομικό κόστος, το μορφωτικό επίπεδο των ασθενών, καθώς και η έλλειψη καλής γνώσης της ελληνικής γλώσσας, αποτελούν τα εμπόδια στην επικοινωνία ιατρών-ασθενών.el
dc.format.extent93el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνέςen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subjectΣχέση ιατρών-ασθενώνel
dc.subjectΔημιουργία και ανάπτυξη σχέσεωνel
dc.subjectΙκανοποίηση ασθενώνel
dc.subjectΕπικοινωνίαel
dc.subjectΙατροί ελεύθεροι επαγγελματίεςel
dc.subjectΠεριοχή Θεσσαλονίκηςel
dc.titleΔημιουργία και ανάπτυξη σχέσεων με τους καταναλωτές υγείας: η περίπτωση των ιατρών ελεύθερων επαγγελματιών στην περιοχή της Θεσσαλονίκηςel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Διοίκηση Υπηρεσιών Υγείαςel
Appears in Collections:ΠΜΣ Διοίκηση Υπηρεσιών Υγείας (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
PlastiraAntoniaMsc2017.pdf852.56 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons