Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/19589
Author: | Χατζηπαυλίδου, Κυριακή |
Title: | Ψηφιακή απεικόνιση εσωτερικών χώρων και δρομολόγηση με χρήση GIS |
Date Issued: | 2016 |
Department: | Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στα Πληροφοριακά Συστήματα |
Supervisor: | Ευαγγελίδης, Γεώργιος |
Abstract: | Η παρούσα διπλωματική εργασία αφορά τη δημιουργία και την ανάπτυξη ενός διαδικτυακού, διαδραστικού χάρτη για τους εσωτερικούς χώρους του Πανεπιστημίου Μακεδονίας. Πρόκειται για ένα Γεωγραφικό Πληροφοριακό Σύστημα που θα προσφέρει στον χρήστη τη δυνατότητα περιήγησης του εντός του πανεπιστήμιου. Επιπλέον, ο χρήστης είτε είναι φοιτητής, επισκέπτης, εξωτερικός συνεργάτης είτε ανήκει στο ακαδημαϊκό και λοιπό προσωπικό, θα μπορεί να προβάλει τις αντίστοιχες διαθέσιμες πληροφορίες για κάθε υπάλληλο του ιδρύματος και για κάθε αίθουσα που υπάρχει στον χώρο του πανεπιστημίου. Σκοπός της εργασίας είναι η αποτελεσματική και άμεση μετακίνηση του χρήστη εντός ενός μεγάλου οικοδομικού συγκροτήματος. Εντός της πλατφόρμας υπάρχουν οδηγίες για το πώς ο χρήστης μπορεί να κάνει αναζήτηση ή να προβάλει στοιχεία επικοινωνίας για κάποιο άτομο ή χώρο που τον ενδιαφέρει και όπως κάθε χάρτης, περιλαμβάνει υπόμνημα και κλίμακα. Από τεχνικής πλευράς, οι χάρτες των κτιρίων έχουν δημιουργηθεί σε πρόγραμμα ελεύθερου λογισμικού, σε QGIS και η ενσωμάτωση σε διαδικτυακή μορφή έγινε με τη χρήση προγραμματιστικών γλωσσών όπως HTML5, CSS, Bootstrap, JavaScript, jQuery, PHP, SQL και τη χρήση της JavaScript βιβλιοθήκης Leaflet. Η εφαρμογή ονομάζεται Pamak-Map και είναι διαθέσιμη σε ιστότοπο του Πανεπιστημίου Μακεδονίας. |
Keywords: | GIS Web Map |
Information: | Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2016. |
Appears in Collections: | ΔΠΜΣ Πληροφοριακά Συστήματα (M) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ChatzipavlidouKyriakiMsc2016.pdf | 5.03 MB | Adobe PDF | View/Open | |
ChatzipavlidouKyriakiMsc2016present.pdf | 4.29 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License