Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/18882
Author: Μαλλιαρού, Παναγιώτα
Title: Ηλεκτρονική επεξεργασία προσωπικών δεδομένων ανηλίκων με έμφαση στη διαχείρισή τους από το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο και συναφή πληροφοριακά συστήματα - Νομικές πτυχές.
Alternative Titles: Personal data eProcessing concerning minors with emphasis in their treatment by the Greek School Network and related information systems - Legal issues.
Date Issued: 2016
Department: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδίκευσης στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική
Supervisor: Αλεξανδροπούλου-Αιγυπτιάδου, Ευγενία
Abstract: Η παρούσα μεταπτυχιακή εργασία, πραγματεύεται ζητήματα που σχετίζονται με την προάσπιση των προσωπικών δεδομένων των ανηλίκων και προκύπτουν καθημερινά κατά την ηλεκτρονική επεξεργασία τους, στον χώρο της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στη χώρα μας. Ερευνά και εστιάζει, στη διαχείριση των πληροφοριών που αφορούν τους μαθητές και τις μαθήτριες, μέσω των πληροφοριακών συστημάτων που χρησιμοποιούνται στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα, δίνοντας έμφαση στις νομικές πτυχές που θωρακίζουν αυτή την επεξεργασία. Κύριος στόχος της είναι η εμβάθυνση και η αποσαφήνιση όλων των απαραίτητων εννοιών και νομοθετικών ρυθμίσεων, που πλαισιώνουν το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο, το σύστημα ηλεκτρονικής διαχείρισης Myschool, το πρόγραμμα ΕΥ.Ζ.Η.Ν, την ευρωπαϊκή συνεργασία σχολείων eTwinning, τη διαδικασία των Πανελλαδικών Εξετάσεων, τη χρήση Τεχνολογιών Web 2.0 στην απόκτηση γνώσης και την ιδιαίτερη επεξεργασία ευαίσθητων πληροφοριών, οι οποίες αναφέρονται σε ειδικές κατηγορίες μαθητών.
Keywords: Προσωπικά δεδομένα
Ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα
Ανήλικοι μαθητές
Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο
Ηλεκτρονική επεξεργασία
EY.Z.H.N.
Myschool
eTwinning
Βιντεοεπιτήρηση στα σχολεία
Πανελλαδικές εξετάσεις
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2016.
Appears in Collections:Π.Μ.Σ. στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MalliarouPanagiotaMsc2016.pdf2.89 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons