Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14908
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Μακρίδου-Μπούσιου, Δέσποινα | el |
dc.contributor.author | Καταρτζής, Ζαχαρίας | el |
dc.date.accessioned | 2012-05-05T07:32:16Z | - |
dc.date.available | 2012-05-05T07:32:16Z | - |
dc.date.issued | 2012 | el |
dc.identifier.uri | http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14908 | - |
dc.description | Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2012. | el |
dc.description.abstract | Στην εργασία αυτή διαπραγματεύονται δύο θέματα που για την εποχή μας θεωρούνται αρκούντως σημαντικά. Πρώτον το θέμα της αποτελεσματικής διδασκαλίας, που σύμφωνα με την σχετική βιβλιογραφία αφενός είναι το ζητούμενο σήμερα και αφετέρου δεν είναι ένα εύκολο εγχείρημα στην εκπαιδευτική πράξη και δεύτερον τους παράγοντες που προσδιορίζουν και υλοποιούν την αποτελεσματική διδασκαλία στα μαθήματα της πληροφορικής στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Επιλέξαμε την περιοχή των μαθημάτων της πληροφορικής γιατί ένα άλλο ζητούμενο της εποχής μας είναι η εξάπλωση και ενσωμάτωση των Νέων Τεχνολογιών στην εκπαιδευτική διαδικασία και περαιτέρω στην κοινωνία. Σκοπός λοιπόν της εργασίας είναι η αποτελεσματική διδασκαλία και οι παράγοντες υλοποίησης της στα μαθήματα της πληροφορικής στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Για την επίτευξη αυτού του σκοπού α) καταγράψαμε χρησιμοποιώντας δευτερογενείς πηγές τις σχετικές απόψεις με την αποτελεσματική διδασκαλία και τους παράγοντες που την προσδιορίζουν και β) μέσου μιας έρευνας πεδίου συλλέξαμε πρωτογενή στοιχεία για τις απόψεις των καθηγητών της Πληροφορικής σχετικά με το υπό έρευνα θέμα. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε στην κεντρική Μακεδονία σε δείγμα 103 καθηγητών πληροφορικής και χρησιμοποιήθηκε, ως μέθοδος, η μέθοδος του ερωτηματολογίου. Τα αποτελέσματα έδειξαν ως σημαντικούς παράγοντες: την οργάνωση και διδασκαλία του μαθήματος, τα χαρακτηριστικά του καθηγητή πληροφορικής και τη διδακτική εμπειρία– επιμόρφωση. Επίσης, τα δεδομένα της έρευνας κατέληξαν σε στατιστικά σημαντικές διαφορές ως προς το φύλο, τη βαθμίδα διδασκαλίας και το επιστημονικό υπόβαθρο σε μεταβλητές που αφορούσαν την οργάνωση και διδασκαλία του μαθήματος, τα χαρακτηριστικά του καθηγητή πληροφορικής και τη διδακτική εμπειρία– επιμόρφωση. | el |
dc.format.extent | 113 | el |
dc.format.extent | 880906 bytes | - |
dc.format.mimetype | application/pdf | - |
dc.language.iso | el | en |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών. | el |
dc.subject | Πληροφορική | el |
dc.subject | Αποτελεσματική διδασκαλία | el |
dc.subject | Καθηγητές | el |
dc.title | Η πληροφορική στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση: μια εμπειρική έρευνα στους καθηγητές πληροφορικής για την αποτελεσματικότητα της διδασκαλίας της. | el |
dc.type | Electronic Thesis or Dissertation | en |
dc.type | Text | en |
dc.contributor.department | Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδίκευσης στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική | el |
Appears in Collections: | Π.Μ.Σ. στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική (M) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
KatartzisZachariasMsc2012.pdf | 863.12 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.