Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14723
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΓουδήρας, Δημήτριοςel
dc.contributor.authorΤσάμη, Νεκταρίαel
dc.date.accessioned2011-12-17T09:09:43Z-
dc.date.available2011-12-17T09:09:43Z-
dc.date.issued2011el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14723-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2011.el
dc.description.abstractΗ έρευνα αυτή συγκρίνει τις συχνότητες των προβλημάτων συμπεριφοράς που συναντούν οι εκπαιδευτικοί στα πλαίσια της γενικής και της ειδικής εκπαίδευσης. Έπειτα εξετάζει, συγκρίνει και σχολιάζει τις στάσεις, απόψεις, στρατηγικές και τεχνικές αντιμετώπισης των προβλημάτων συμπεριφοράς των μαθητών από τους εκπαιδευτικούς γενικής και ειδικής αγωγής.el
dc.format.extent59el
dc.format.extent430680 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.subjectΠροβλήματα συμπεριφοράςel
dc.subjectΔάσκαλοι ειδικής αγωγήςel
dc.titleΣχεδιασμός και εφαρμογή ενός ερευνητικού προγράμματος διερεύνησης της αντιμετώπισης των προβλημάτων συμπεριφοράς των μαθητών από δασκάλους γενικής και ειδικής αγωγής.el
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Εκπαιδευτικής & Κοινωνικής Πολιτικήςel
Appears in Collections:ΠΜΣ Εκπαιδευτικής & Κοινωνικής Πολιτικής (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TsamiNektariaMsc2011.pdf420.26 kBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.