Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/13874
Title: | Μάθηση μέσω κίνησης: θεωρητικές προσεγγίσεις και εκπαιδευτικές εφαρμογές της ψυχοκινητικής στην ειδική παιδαγωγική |
Authors: | Καρτασίδου, Λευκοθέα |
Issue Date: | 2004 |
Publisher: | Εκδόσεις Πανεπιστημίου Μακεδονίας |
URI: | http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/13874 |
ISBN: | 9608396093 |
Rights: | Το τεκμήριο είναι προσβάσιμο μόνο από φοιτητές με προβλήματα όρασης που φοιτούν στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας και μόνο για εκπαιδευτικούς σκοπούς |
Appears in Collections: | Συγγράμματα και Εγχειρίδια / Textbooks |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Βιβλιογραφία.doc | Βιβλιογραφία | 100.5 kB | Microsoft Word | View/Open |
Υποσημειώσεις.doc | Υποσημειώσεις | 28.5 kB | Microsoft Word | View/Open |
Αντί επιλόγου.doc | Αντί επιλόγου | 29.5 kB | Microsoft Word | View/Open |
Κεφάλαιο 6.doc | Κεφ. 6. Προγράμματα ψυχοκινητικής αγωγής | 166 kB | Microsoft Word | View/Open |
Κεφάλαιο 5.doc | Κεφ. 5. Θεραπευτικές προσαρμογές στη σχολική τάξη | 205 kB | Microsoft Word | View/Open |
Κεφάλαιο 4.doc | Κεφ. 4. Ψυχοκινητικές διαταραχές και εκπαίδευση | 189.5 kB | Microsoft Word | View/Open |
Κεφάλαιο 3.doc | Κεφ. 3. Σχεδιασμός προγράμματος ψυχοκινητικής αγωγής | 337.5 kB | Microsoft Word | View/Open |
Κεφάλαιο 2.doc | Κεφ. 2. Ψυχοκινητική αγωγή | 268.5 kB | Microsoft Word | View/Open |
Κεφάλαιο 1.doc | Κεφ. 1. Μάθηση και κίνηση | 225 kB | Microsoft Word | View/Open |
Πρόλογος.doc | Πρόλογος | 30.5 kB | Microsoft Word | View/Open |
Ευχαριστίες.doc | Ευχαριστίες | 21.5 kB | Microsoft Word | View/Open |
Περιεχόμενα.doc | Περιεχόμενα | 32.5 kB | Microsoft Word | View/Open |
Σελίδα τίτλου.doc | Σελίδα τίτλου | 24 kB | Microsoft Word | View/Open |
Σύγγραμμα_σε_epub.epub | Ολόκληρο το σύγγραμμα σε μορφή e-pub | 464.49 kB | EPUB | View/Open |
Σύγγραμμα_σε_word.docx | Ολόκληρο το σύγγραμμα σε μορφή word | 577.9 kB | Microsoft Word XML | View/Open |
Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.