Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/13748
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΣατρατζέμη, Μαρία Αικατερίνηel
dc.contributor.authorΚοκκίνης, Παρασκευάςel
dc.date.accessioned2010-02-12T09:54:53Z-
dc.date.available2010-02-12T09:54:53Z-
dc.date.issued2009en
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/13748-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2009.el
dc.description.abstractΩς μάθηση μπορούμε να ορίσουμε το αποτέλεσμα της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Μάλιστα σήμερα μιλούμε για δια βίου μάθηση μιας και οι γνώσεις δεν είναι στατικές αλλά αυξάνονται συνεχώς. Το αποτέλεσμα της μάθησης είναι γνώσεις, δεξιότητες και αξίες, αγαθά απαραίτητα για την προσωπική ολοκλήρωση του ανθρώπου αλλά και για την επαγγελματική αποκατάσταση. Η αναγκαιότητα της μάθησης προκύπτει από τα αποτελέσματα της, που δεν μπορεί κανείς να αγνοήσει, διότι αλλιώς οδηγείται στην περιθωριοποίηση και τον κοινωνικό αποκλεισμό. Η συμβολή της τεχνολογίας στην εκπαιδευτική διαδικασία (και κατ’ επέκταση στην μάθηση) φαίνεται από παλιά. Αρχικά με την κατασκευή παπύρων και χαρτιού τα οποία αποτέλεσαν την βάση για δημιουργία χειρόγραφων βιβλίων. Στην συνέχεια με την εισαγωγή της τεχνολογίας της τυπογραφίας έχουμε την μαζική παραγωγή βιβλίων με χαμηλό κόστος. Επίσης η τεχνολογία των ηλεκτρονικών υπολογιστών είναι ένας πολύ σημαντικός σταθμός στην εκπαιδευτική διαδικασία μιας και δίνει τη δυνατότητα συνδυασμού πολυμέσων και υπερμέσων τα οποία είναι τα εργαλεία για την κατασκευή ηλεκτρονικών βιβλίων που μπορούν να παρέχουν μεγάλο όγκο πληροφορίας σε ελάχιστο χώρο (σε σχέση με τα παραδοσιακά βιβλία). Η πραγματική όμως επανάσταση της τεχνολογίας στην εκπαιδευτική διαδικασία ήταν με την χρήση των δικτύων των υπολογιστών και κυρίως του διαδικτύου (internet). Με τη χρήση του διαδικτύου σαν εργαλείο εκπαίδευσης γίνεται δυνατή η επικοινωνία μεταξύ εκπαιδευτών και εκπαιδευομένων, αλλά και μεταξύ των ίδιων των εκπαιδευομένων, ακόμα και από απόσταση. Η επικοινωνία μπορεί να είναι σύγχρονη ή ασύγχρονη, επικοινωνία ένας προς ένα, ένα προς πολλούς, πολλών προς πολλούς. Η τεχνολογία των υπολογιστών και των δικτύων υπολογιστών δίνει ακόμα τη δυνατότητα δημιουργίας ηλεκτρονικών τάξεων, όπου οι εκπαιδευόμενοι μπορούν να παρακολουθούν από απόσταση, να παραδίδουν εργασίες και να έχουν πρόσβαση σε εκπαιδευτικό υλικό ανεξάρτητα από τον φυσικό χώρο στον οποίο βρίσκονται. Στην παρούσα πτυχιακή εργασία αναπτύχθηκε εφαρμογή διαδικτύου για την αξιοποίηση των δυνατοτήτων που παρέχονται από τις τεχνολογίες των υπολογιστών και των δικτύων υπολογιστών, ώστε να καταστεί η εκπαιδευτική διαδικασία περισσότερο παραγωγική.el
dc.format.extent100 σ.el
dc.format.extent2008543 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.subjectΔιαχείριση ηλεκτρονικών μαθημάτωνel
dc.subjectΗλεκτρονικό παρουσιολόγιοel
dc.subjectΕξ αποστάσεως εκπαίδευσηel
dc.subjectΔιαδικτυακή εφαρμογήel
dc.subjectΜάθησηel
dc.subjectΔιδασκαλίαel
dc.titleΣύστημα υποστήριξης μάθησης και διδασκαλίαςel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδίκευσης στην Εφαρμοσμένη Πληροφορικήel
Appears in Collections:Π.Μ.Σ. στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kokkinis_Msc2009.pdf1.96 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.