Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/13674
Title: Οδηγός εκπαίδευσης παιδιών με διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές
Authors: Βογινδρούκας, Ι.
Sherratt, D.
Issue Date: 2005
Publisher: Ταξιδευτής
URI: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/13674
ISBN: 960-8365-35-x
Rights: Το τεκμήριο είναι προσβάσιμο μόνο από φοιτητές με προβλήματα όρασης που φοιτούν στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας και μόνο για εκπαιδευτικούς σκοπούς
Appears in Collections:Συγγράμματα και Εγχειρίδια / Textbooks

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Βιβλιογραφία.docΒιβλιογραφία21 kBMicrosoft WordView/Open
Περισσότερες πληροφορίες.docΠερισσότερες πληροφορίες38 kBMicrosoft WordView/Open
6. Η συμμετοχή των γονέων στην εκπαίδευση.doc6. Η συμμετοχή των γονέων στην εκπαίδευση72.5 kBMicrosoft WordView/Open
5. Διδακτικές τεχνικές.doc5. Διδακτικές τεχνικές394 kBMicrosoft WordView/Open
4. Γλωσσική εκπαίδευση.doc4. Γλωσσική εκπαίδευση291 kBMicrosoft WordView/Open
3. Υποστηρίζοντας το παιχνίδι.doc3. Υποστήριξη στο παιχνίδι και στη δημιουργικότητα84 kBMicrosoft WordView/Open
2. Υποστήριξη στην ανάπτυξη της επικοινωνίας.doc2. Υποστήριξη στην ανάπτυξη της επικοινωνίας64.5 kBMicrosoft WordView/Open
1. Ενίσχυση της κοινωνικής αλλαγής.doc1. Ενίσχυση της κοινωνικής ανταλλαγής - Κοινωνική αλληλεπίδραση139 kBMicrosoft WordView/Open
ΣΥΝΤΟΜΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ.docΣύντομες απαντήσεις σε μεγάλα ερωτήματα σχετικά με τη διδασκαλία των παιδιών στο φάσμα του αυτισμού54 kBMicrosoft WordView/Open
Εισαγωγή.docΕισαγωγή44.5 kBMicrosoft WordView/Open
Πρόλογος.docΠρόλογος28.5 kBMicrosoft WordView/Open
Ευχαριστίες.docΕυχαριστίες22.5 kBMicrosoft WordView/Open
Περιεχόμενα.docΠεριεχόμενα34.5 kBMicrosoft WordView/Open
Σελίδα τίτλου.docΣελίδα τίτλου28.5 kBMicrosoft WordView/Open
Σύγγραμμα_σε_epub.epubΟλόκληρο το σύγγραμμα σε μορφή e-pub340.75 kBEPUBView/Open
Σύγγραμμα_σε_word.docxΟλόκληρο το σύγγραμμα σε μορφή word534.31 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.