Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/13460
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΠλατσίδου, Μαρίαel
dc.contributor.authorΣκούρα, Ευδοξίαel
dc.date.accessioned2009-09-14T11:18:45Z-
dc.date.available2009-09-14T11:18:45Z-
dc.date.issued2009en
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/13460-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2009.el
dc.descriptionΔΙΠ ΕΚΠ/14el
dc.format.extent134 σ.el
dc.format.extent201757 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.titleΟι στρατηγικές γλωσσικής μάθησης στους ενήλικους εκπαιδεύομενους: ως μέσο προώθησης της αυτοκατευθυνόμενης μαθησιακής διαδικασίαςel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Εκπαιδευτικής & Κοινωνικής Πολιτικήςen
Appears in Collections:ΠΜΣ Εκπαιδευτικής & Κοινωνικής Πολιτικής (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
SkouraMsc2009.pdf752.65 kBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.