Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/29840
Συγγραφέας: Σπασοπούλου, Λουκία Μαρία
Τίτλος: Εταιρική κοινωνική ευθύνη των τραπεζών και πως επιδρά στη συμπεριφορά του καταναλωτή.
Ημερομηνία Έκδοσης: 2023
Τμήμα: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Λογιστική Φορολογία και Χρηματοοικονομική Διοίκηση
Επόπτης Καθηγητής: Μαυραγάνη, Ελένη
Περίληψη: Είναι σαφές πως ο κεντρικός άξονας των δραστηριοτήτων των εταιρειών είναι και ο τελικός αποδέκτης των αγαθών και υπηρεσιών που παράγουν και προσφέρουν, δηλαδή ο καταναλωτής. Ως ένας από τους πιο αστάθμητους παράγοντες στον κόσμο μας, η ανθρώπινη συμπεριφορά και ψυχοσύνθεση απαιτεί λεπτομερή και επισταμένη μελέτη προκειμένου να αναλυθεί και να κατανοηθεί πλήρως. Μια από τις μεγαλύτερες εταιρικές προκλήσεις ανά τα χρόνια ήταν ακριβώς η κατανόηση της καταναλωτικής συμπεριφοράς. Λόγω της πολυπλοκότητας της ανθρώπινης ύπαρξης και των σύνθετων αναγκών τους που όλο και πληθαίνουν, το εταιρικό ενδιαφέρον στρέφεται όλο και περισσότερο σε δράσεις και πρωτοβουλίες με επίκεντρο την κοινωνία αλλά και το περιβάλλον. Ακολουθώντας κανόνες εταιρικής κοινωνικής ευθύνης και προωθώντας όλο και συχνότερα πλέον βιώσιμες πρακτικές, οι εταιρείες επιδιώκουν να κεντρίσουν το ενδιαφέρον του εν δυνάμει πελάτη πασχίζοντας να ικανοποιήσουν τις επιθυμίες του και θέτοντάς τον πάντα στο επίκεντρο. Η κοινωνική συνεισφορά αλλά και η περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση αποτελούν αναπόσπαστα τμήματα των στρατηγικών που εφαρμόζονται από τις τράπεζες.
Λέξεις Κλειδιά: Τράπεζα
Συμπεριφορά καταναλωτή
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2023.
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΠΜΣ Λογιστική Φορολογία και Χρηματοοικονομική Διοίκηση (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
SpasopoulouLoukiaMsc2023.pdf1.32 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Τα τεκμήρια στην ΨΗΦΙΔΑ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα, εκτός αν αναφέρεται κάτι διαφορετικό.