Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/27939
Author: | Παππά, ΄Ολγα |
Title: | Eρευνητικά τεκμηριωμένες αποτελεσματικές στρατηγικές διδασκαλίας λεξιλογίου σε μαθητές/τριες πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες |
Date Issued: | 2022 |
Department: | Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδική Αγωγή, Εκπαίδευση και Αποκατάσταση |
Supervisor: | Αγαλιώτης, Ιωάννης |
Abstract: | Η παρούσα εργασία μελετά τις συνηθέστερα χρησιμοποιούμενεςερευνητικά τεκμηριωμένες αποτελεσματικές στρατηγικές διδασκαλίας λεξιλογίου σε μαθητές/τριες πρωτοβάθμιας εκπαἰδευσης με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες στην Ελλάδα καθώς και σε άλλες χώρες.Στόχος αποτελεί η διερεύνηση της αποτελεσματικής διδασκαλίας του λεξιλογίου μέσω της ενδελεχούς βιβλιογραφικής ανασκόπησης σε μαθητές/τριες με εδικές μαθησιακές δυσκολίες. |
Keywords: | Λεξιλόγιο Στρατηγικές Πρωτοβάθμια εκπαίδευση Ειδικές μαθησιακές δυσκολίες |
Information: | Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2022. |
Rights: | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές |
Appears in Collections: | ΠΜΣ Ειδική Αγωγή, Εκπαίδευση και Αποκατάσταση (Μ) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
PappaOlgaMsc2022.pdf | 1.42 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License