Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/27939
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Αγαλιώτης, Ιωάννης | el |
dc.contributor.author | Παππά, ΄Ολγα | el |
dc.date.accessioned | 2022-12-02T08:59:47Z | - |
dc.date.available | 2022-12-02T08:59:47Z | - |
dc.date.issued | 2022 | el |
dc.identifier.uri | http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/27939 | - |
dc.description | Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2022. | el |
dc.description.abstract | Η παρούσα εργασία μελετά τις συνηθέστερα χρησιμοποιούμενεςερευνητικά τεκμηριωμένες αποτελεσματικές στρατηγικές διδασκαλίας λεξιλογίου σε μαθητές/τριες πρωτοβάθμιας εκπαἰδευσης με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες στην Ελλάδα καθώς και σε άλλες χώρες.Στόχος αποτελεί η διερεύνηση της αποτελεσματικής διδασκαλίας του λεξιλογίου μέσω της ενδελεχούς βιβλιογραφικής ανασκόπησης σε μαθητές/τριες με εδικές μαθησιακές δυσκολίες. | el |
dc.format.extent | 151 | el |
dc.language.iso | el | en |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Μακεδονίας | el |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | el |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en |
dc.subject | Λεξιλόγιο | el |
dc.subject | Στρατηγικές | el |
dc.subject | Πρωτοβάθμια εκπαίδευση | el |
dc.subject | Ειδικές μαθησιακές δυσκολίες | el |
dc.title | Eρευνητικά τεκμηριωμένες αποτελεσματικές στρατηγικές διδασκαλίας λεξιλογίου σε μαθητές/τριες πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες | el |
dc.type | Electronic Thesis or Dissertation | en |
dc.type | Text | en |
dc.contributor.department | Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδική Αγωγή, Εκπαίδευση και Αποκατάσταση | el |
Appears in Collections: | ΠΜΣ Ειδική Αγωγή, Εκπαίδευση και Αποκατάσταση (Μ) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
PappaOlgaMsc2022.pdf | 1.42 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License