Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/27939
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΑγαλιώτης, Ιωάννηςel
dc.contributor.authorΠαππά, ΄Ολγαel
dc.date.accessioned2022-12-02T08:59:47Z-
dc.date.available2022-12-02T08:59:47Z-
dc.date.issued2022el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/27939-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2022.el
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία μελετά τις συνηθέστερα χρησιμοποιούμενεςερευνητικά τεκμηριωμένες αποτελεσματικές στρατηγικές διδασκαλίας λεξιλογίου σε μαθητές/τριες πρωτοβάθμιας εκπαἰδευσης με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες στην Ελλάδα καθώς και σε άλλες χώρες.Στόχος αποτελεί η διερεύνηση της αποτελεσματικής διδασκαλίας του λεξιλογίου μέσω της ενδελεχούς βιβλιογραφικής ανασκόπησης σε μαθητές/τριες με εδικές μαθησιακές δυσκολίες.el
dc.format.extent151el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνέςel
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subjectΛεξιλόγιοel
dc.subjectΣτρατηγικέςel
dc.subjectΠρωτοβάθμια εκπαίδευσηel
dc.subjectΕιδικές μαθησιακές δυσκολίεςel
dc.titleEρευνητικά τεκμηριωμένες αποτελεσματικές στρατηγικές διδασκαλίας λεξιλογίου σε μαθητές/τριες πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης με ειδικές μαθησιακές δυσκολίεςel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδική Αγωγή, Εκπαίδευση και Αποκατάστασηel
Appears in Collections:ΠΜΣ Ειδική Αγωγή, Εκπαίδευση και Αποκατάσταση (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
PappaOlgaMsc2022.pdf1.42 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons