Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/27911
Συγγραφέας: Ιωάννου, Αικατερίνα
Τίτλος: Παρεμβατικά προγράμματα για τη διαχείριση προβλημάτων συμπεριφοράς μαθητών και μαθητριών Α/θμιας εκπαίδευσης με Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής - Υπερκινητικότητα: μια συστηματική βιβλιογραφική ανασκόπηση
Ημερομηνία Έκδοσης: 2022
Τμήμα: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδική Αγωγή, Εκπαίδευση και Αποκατάσταση
Επόπτης Καθηγητής: Αγαλιώτης, Ιωάννης
Περίληψη: Σκοπός της παρούσας μελέτης είναι η διερεύνηση της αποτελεσματικότητας των παρεμβατικών προγραμμάτων για την αντιμετώπιση των προβλημάτων συμπεριφοράς που εκδηλώνουν οι μαθητές/τριες Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, οι οποίοι διαγιγνώσκονται με ΔΕΠ-Υ, καθώς και των διδακτικών στρατηγικών και τεχνικών που χρησιμοποιούνται στα συγκεκριμένα προγράμματα. Η ερευνητική στρατηγική που χρησιμοποιήθηκε είναι η Συστηματική Βιβλιογραφική Ανασκόπηση (Σ.Β.Α). Για την εκπόνηση της έρευνας συγκεντρώθηκαν 33 επιστημονικές μελέτες με συγκεκριμένα κριτήρια για να απαντηθούν τα ερευνητικά ερωτήματα. Πιο συγκεκριμένα, διαπιστώθηκε πως οι στρατηγικές που χρησιμοποιήθηκαν στα εκπαιδευτικά προγράμματα παρέμβασης ήταν ιδιαίτερα αποτελεσματικές για τη συνολική πρόοδο των μαθητών/τριών με ΔΕΠ-Υ και την εξάλειψη εκδήλωσης απρεπούς συμπεριφοράς. Τέλος, μέσα από τη συζήτηση και την ανάλυση των αποτελεσμάτων τονίζεται η χρησιμότητα και η σημασία υλοποίησης τέτοιων προγραμμάτων παρέμβασης για την βελτίωση τόσο των εκπαιδευτικών όσο και για των κοινωνικών δεξιοτήτων
Λέξεις Κλειδιά: Προγράμματα Παρέμβασης
ΔΕΠ-Υ και Προβλήματα Συμπεριφοράς
Mαθητές Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής-Υπερικινητικότητας
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2022.
Δικαιώματα: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΠΜΣ Ειδική Αγωγή, Εκπαίδευση και Αποκατάσταση (Μ)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
IoannouAikaterinaMsc2022.pdf797.82 kBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons