Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/27911
Author: Ιωάννου, Αικατερίνα
Title: Παρεμβατικά προγράμματα για τη διαχείριση προβλημάτων συμπεριφοράς μαθητών και μαθητριών Α/θμιας εκπαίδευσης με Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής - Υπερκινητικότητα: μια συστηματική βιβλιογραφική ανασκόπηση
Date Issued: 2022
Department: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδική Αγωγή, Εκπαίδευση και Αποκατάσταση
Supervisor: Αγαλιώτης, Ιωάννης
Abstract: Σκοπός της παρούσας μελέτης είναι η διερεύνηση της αποτελεσματικότητας των παρεμβατικών προγραμμάτων για την αντιμετώπιση των προβλημάτων συμπεριφοράς που εκδηλώνουν οι μαθητές/τριες Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, οι οποίοι διαγιγνώσκονται με ΔΕΠ-Υ, καθώς και των διδακτικών στρατηγικών και τεχνικών που χρησιμοποιούνται στα συγκεκριμένα προγράμματα. Η ερευνητική στρατηγική που χρησιμοποιήθηκε είναι η Συστηματική Βιβλιογραφική Ανασκόπηση (Σ.Β.Α). Για την εκπόνηση της έρευνας συγκεντρώθηκαν 33 επιστημονικές μελέτες με συγκεκριμένα κριτήρια για να απαντηθούν τα ερευνητικά ερωτήματα. Πιο συγκεκριμένα, διαπιστώθηκε πως οι στρατηγικές που χρησιμοποιήθηκαν στα εκπαιδευτικά προγράμματα παρέμβασης ήταν ιδιαίτερα αποτελεσματικές για τη συνολική πρόοδο των μαθητών/τριών με ΔΕΠ-Υ και την εξάλειψη εκδήλωσης απρεπούς συμπεριφοράς. Τέλος, μέσα από τη συζήτηση και την ανάλυση των αποτελεσμάτων τονίζεται η χρησιμότητα και η σημασία υλοποίησης τέτοιων προγραμμάτων παρέμβασης για την βελτίωση τόσο των εκπαιδευτικών όσο και για των κοινωνικών δεξιοτήτων
Keywords: Προγράμματα Παρέμβασης
ΔΕΠ-Υ και Προβλήματα Συμπεριφοράς
Mαθητές Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής-Υπερικινητικότητας
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2022.
Rights: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Appears in Collections:ΠΜΣ Ειδική Αγωγή, Εκπαίδευση και Αποκατάσταση (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
IoannouAikaterinaMsc2022.pdf797.82 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons