Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/27471
Συγγραφέας: Χρυσανθακόπουλος, Βασίλειος
Τίτλος: Επικοινωνία-ηγεσία.
Ημερομηνία Έκδοσης: 2022
Τμήμα: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Επόπτης Καθηγητής: Καφετζόπουλος, Δημήτριος
Περίληψη: Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση των πρακτικών επικοινωνίας που επιδρούν θετικά στην παρακίνηση και απόδοση των εργαζομένων σε επιχειρήσεις τηλεπικοινωνιών στην Ελλάδα. Οι επί μέρους στόχοι της εργασίας είναι: α) η διερεύνηση της σχέσης της επικοινωνίας με την παρακίνηση και την απόδοση των εργαζομένων, β) ο προσδιορισμός των πρακτικών επικοινωνίας που έχουν θετική σχέση με την παρακίνηση και την απόδοση των εργαζομένων. Διεξήχθη μία ποσοτική έρευνα με διαδικτυακό ερωτηματολόγιο σε ένα δείγμα 135 εργαζομένων σε επιχειρήσεις τηλεπικοινωνιών, φυσικά καταστήματα και τηλεφωνικά κέντρα. Από την έρευνα διαπιστώθηκαν τα εξής: α) οι μισθολογικές απολαβές και οι συνθήκες εργασίας αποτελούν σημαντικούς προσδιοριστικούς παράγοντες της παρακίνησης των εργαζομένων, β) υπάρχει υψηλό επίπεδο εργασιακής απόδοσης όσον αφορά στην ομαδική εργασία, τη συνεργασία, την αμοιβαία κατανόηση, την επικοινωνία με συναδέλφους, γ) υπάρχει υψηλό επίπεδο ικανοποίησης από την επικοινωνία με τον άμεσο προϊστάμενο, την οριζόντια επικοινωνία, την επικοινωνία στις συναντήσεις και την παροχή ανατροφοδότησης, δ) υπάρχει στατιστικά σημαντική σχέση μεταξύ της ικανοποίησης από τις πρακτικές επικοινωνίας και την παρακίνηση, καθώς και μεταξύ της ικανοποίησης από τις πρακτικές επικοινωνίας και την εργασιακή απόδοση, ε) πρακτικές επικοινωνίας αποτελούν προσδιοριστικούς παράγοντες της παρακίνησης και της απόδοσης των εργαζομένων. Στη βάση αυτών των αποτελεσμάτων, θα πρέπει να δοθεί ιδιαίτερη έμφαση στον τρόπο και στα μέσα επικοινωνίας από μέρους των ηγετών προς τους υφισταμένους. Αυτό θα οδηγήσει σε αυξημένη παρακίνηση και θα διασφαλίσει την υψηλή εργασιακή απόδοση, μεταξύ άλλων παραγόντων. Επομένως, απαιτούνται περαιτέρω έρευνες στους ιδίους τους εργαζομένους, προκειμένου να διερευνηθούν οι απόψεις τους όσον αφορά στις πρακτικές επικοινωνίας, αλλά και στα μέσα επικοινωνίας που επιθυμούν και που θεωρούν αποτελεσματικά.
Λέξεις Κλειδιά: Ηγεσία
Παρακίνηση
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2022.
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
ChrysanthakopoulosVasilisMsc2022.pdfMbx21053596.12 kBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Τα τεκμήρια στην ΨΗΦΙΔΑ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα, εκτός αν αναφέρεται κάτι διαφορετικό.