Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/27457
Author: Αρβανίτη, Ευτυχία
Title: Θέσεις και απόψεις των εκπαιδευτικών πάνω στην εξοικείωση και χρήση των Νέων Τεχνολογιών στην εκπαιδευτική διαδικασία πριν και μετά τη πανδημία covid19
Date Issued: 2022
Department: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδική Αγωγή, Εκπαίδευση και Αποκατάσταση
Supervisor: Καρτασίδου, Λευκοθέα
Abstract: Η εργασία αυτή αναφέρεται πάνω σε ένα επίκαιρο θέμα που πρόσφατα έπληξε όλη την ανθρωπότητα και αναφέρεται στις επιπτώσεις της πανδημίας του κορονοϊού Covid19 στην Εκπαίδευση. Δεδομένων των νέων συνθηκών που διαμορφώθηκαν κατά τη διάρκεια των ετών της πανδημίας και συγκεκριμένα τα έτη 2020-2021-2022 και των τεράστιων αλλαγών που επέφερε η πανδημία σε όλους τους τομείς της καθημερινότητας, η εργασία μελετά τις συνέπειες των αλλαγών αυτών στην Εκπαίδευση ως προς τη χρήση των Νέων Τεχνολογιών. Συγκεκριμένα, μελετά τις αλλαγές στον τρόπο διδασκαλίας των εκπαιδευτικών πριν και μετά την πανδημία πάνω στη χρήση των Νέων Τεχνολογιών κατά τη διδασκαλία. Στόχος είναι να μελετηθεί η χρήση των Νέων Τεχνολογιών από τους εκπαιδευτικούς πριν και μετά την πανδημία Covid19 και η πιθανή αλλαγή στάσης τους απέναντι στις Νέες Τεχνολογίες κατά τη διδασκαλία. Θα μελετηθεί ο βαθμός εξοικείωσης των εκπαιδευτικών με τις Νέες Τεχνολογίες πριν την πανδημία, κατά τη διάρκεια και μετά όπως και το κατά πόσο η επιμόρφωση και εξοικείωση τους με τις Νέες Τεχνολογίες έπαιξε σημαντικό ρόλο στην στάση τους απέναντι στη χρήση αυτών. Θεωρείται δεδομένο πως λόγω της πανδημίας Covid19 και της καθολικής καραντίνας (lockdown), η εξ’αποστάσεως εκπαίδευση με τη χρήση Νέων Τεχνολογιών ήταν επιτακτική για όλους. Για να απαντηθούν τα ερωτήματα αυτά διενεργείται μία ποσοτική έρευνα που υλοποιείται με δείγμα ένα σύνολο εκπαιδευτικών Γενικής και Ειδικής Αγωγής και χρήση ενός ερωτηματολογίου που κατασκευάστηκε από εμάς, αναφερόμενη στα σχολικά έτη 2019-2020-2021-2022. Μελετώνται οι απόψεις των εκπαιδευτικών πάνω στην εξοικείωση τους με τις Νέες Τεχνολογίες καθόλη τη χρονική εξέλιξη της καραντίνας και οι πιθανές αλλαγές στάσης των εκπαιδευτικών στη χρήση αυτών μετά το τέλος της καραντίνας. Επίσης, μελετάται αν η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στις Νέες Τεχνολογίες επηρέασε τις απόψεις τους σχετικά με τα πλεονεκτήματα των Νέων Τεχνολογιών στη διδασκαλία. Μελετώνται τα πιο συνηθισμένα εκπαιδευτικά λογισμικά που χρησιμοποιήθηκαν κατά της εξέλιξη της πανδημίας και οι παράγοντες διευκόλυνσης αλλά και δυσκολίας κατά την περίοδο της καραντίνας. Τέλος, μελετάται αν η ενασχόληση των εκπαιδευτικών με τάξεις Ειδικής αγωγής, επιδρά στις απόψεις τους σχετικά με τη χρήση Νέων Τεχνολογιών πριν, κατά ή μετά την καραντίνα, σε σχέση με όσους εκπαιδευτικούς δεν έχουν διδάξει ποτέ σε τάξη ειδική αγωγή κατά την περίοδο μελέτης των σχολικών ετών 2019-2020-2021-2022.
Keywords: Πανδημία covid19
Νέες Τεχνολογίες
Εκπαιδευτικοί Ειδικής Αγωγής
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2022.
Rights: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Appears in Collections:ΠΜΣ Ειδική Αγωγή, Εκπαίδευση και Αποκατάσταση (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ArvanitiEftychiaMsc2022.pdf1.12 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons