Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/27241
Συγγραφέας: Φλώρος, Δημήτριος
Τίτλος: Διερεύνηση επιμορφωτικών αναγκών εκπαιδευτών ξένων γλωσσών στα Δημόσια Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης (Δ.Ι.Ε.Κ.)
Αλλοι τίτλοι: Training needs analysis of FL teachers in public Vocational Training Institutes in Greece (IEK)
Ημερομηνία Έκδοσης: 2022
Τμήμα: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Eπιστήμες της Αγωγής: Εκπαίδευση Ενηλίκων, Ειδική Αγωγή
Επόπτης Καθηγητής: Βαλκάνος, Ευθύμιος
Περίληψη: Η παρούσα Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία ερευνά τις ιδιαίτερες επιμορφωτικές ανάγκες των εκπαιδευτών ξένων γλωσσών στα Δημόσια Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης, (ΔΙΕΚ). Συγκεκριμένα διερευνά τις ανάγκες καθηγητών που διδάσκουν μία από τις τρεις παρακάτω γλώσσες που προσφέρονται στα προγράμματα σπουδών διαφόρων ειδικοτήτων ΔΙΕΚ, δηλαδή την αγγλική, τη γαλλική και τη γερμανική. Η έρευνα αφορά σε δείγμα 112 εκπαιδευτών που διδάσκουν ή έχουν διδάξει σε ΔΙΕΚ αρμοδιότητας Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων αλλά και Υπουργείου Τουρισμού, από διάφορα μέρη της Ελλάδας. Μέσω της ποσοτικής μεθόδου καταγράφονται οι ανάγκες των εκπαιδευτών, σχετικά με την υλικοτεχνική υποδομή των ΔΙΕΚ, καθώς και οι απόψεις τους σχετικά με τον βαθμό που αξιοποιούν διάφορες μεθόδους διδασκαλίας. Διερευνώνται οι επιμορφωτικές ανάγκες και προτιμήσεις τους, όσον αφορά στα αντικείμενα επιμόρφωσης αλλά και σχετικά με τη μέθοδο, τη μορφή και τη διάρκεια της. Τέλος αναδεικνύονται οι προσδοκίες τους και επισημαίνονται οι διαφοροποιήσεις που προκύπτουν από τις στατιστικές αναλύσεις, καταλήγοντας στο συμπέρασμα ότι η ανάγκη για επιμόρφωση δεν αποτελεί τη μονοδιάστατη συνειδητοποίηση μιας έλλειψης ή μιας ανάγκης για γνώση, αλλά μια γενικότερη ανάγκη για επικοινωνία και αλληλεπίδραση.
Λέξεις Κλειδιά: Επιμόρφωση εκπαιδευτών
Επιμορφωτική ανάγκη
Επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση
Ξένες γλώσσες
Διδασκαλία ξένων γλωσσών
Εκπαίδευση ενηλίκων
Δ.Ι.Ε.Κ.
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2022.
Δικαιώματα: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΠΜΣ Eπιστήμες της Αγωγής: Εκπαίδευση Ενηλίκων, Ειδική Αγωγή (Πρώην ΠΜΣ Δια Βίου Μάθηση και Ειδική Αγωγή) (Μ)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
FlorosDimitriosMsc2022.pdf9.52 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons