Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/27184
Author: Παπαδημητρίου, Ελένη
Title: Πανδημία Covid-19 και νέες μορφές εκπαίδευσης
Date Issued: 2022
Department: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδίκευσης στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική
Supervisor: Μυλώση, Μαρία
Abstract: Η καθολική και αιφνιδιαστική εφαρμογή της διαδικτυακής διδασκαλίας, λόγω της πανδημίας του Covid-19, έχει δημιουργήσει μια άνευ προηγουμένου κατάσταση στα μέλη της εκπαιδευτικής κοινότητας παγκοσμίως, καθώς οδήγησε σε αναστολή λειτουργίας όλων των εκπαιδευτικών βαθμίδων και στη συνέχεια, η παραδοσιακή διδασκαλία μετατράπηκε γρήγορα σε εξ αποστάσεως διδασκαλία. Υπό το πρίσμα των γεγονότων, σκοπός της παρούσας μελέτης είναι να διερευνήσει τις αντιλήψεις, τις προκλήσεις και τις στάσεις των εκπαιδευτικών ως προς την εφαρμογή της Επείγουσας εξ Αποστάσεως Διδασκαλίας κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Για την εκπόνηση της παρούσας έρευνας, αρχικά έγινε ανασκόπηση ης σχετικής βιβλιογραφίας και κατόπιν χρησιμοποιήθηκε η ποσοτική μέθοδος ως προς τη συλλογή και ανάλυση των δεδομένων, μέσω ερωτηματολογίου, το οποίο απευθύνθηκε σε 888 εκπαιδευτικούς της Α/θμιας, Β/θμιας και Γ/θμιας εκπαίδευσης της χώρας, ενώ πραγματοποιήθηκε περιγραφική ανάλυση των αποτελεσμάτων, για την εξαγωγή των συμπερασμάτων. Από τα ερευνητικά αποτελέσματα της μελέτης διαφαίνεται η αρνητική στάση των εκπαιδευτικών ως προς την εφαρμογή της Εξ Αποστάσεως Διδασκαλίας, καθώς συνάντησαν αρκετές προκλήσεις που αφορούσαν στα τεχνικά προβλήματα σύνδεσης και στην έλλειψη αλληλεπίδρασης των εκπαιδευόμενων, επίσης εξέφρασαν μεγάλη ανησυχία για την ασφάλεια και την προστασία των προσωπικών δεδομένων.
Keywords: Επείγουσα εξ Αποστάσεως Διδασκαλία
Υβριδική Μάθηση
Πανδημία Covid-19
Τεχνολογίες Πληροφοριών και Επικοινωνιών
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2022.
Rights: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Appears in Collections:Π.Μ.Σ. στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
PapadimitriouEleniMsc2022.pdf3.88 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons