Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/26307
Συγγραφέας: Qyra, Erisilda
Τίτλος: Η επίδραση του COVID-19 στην συμπεριφορά των πελατών απέναντι σε online και mobile shopping.
Ημερομηνία Έκδοσης: 2022
Τμήμα: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Επόπτης Καθηγητής: Βλαχοπούλου, Μαρία
Περίληψη: Η πανδημία του Covid-19 εξελίχθηκε σε ένα, άνευ προηγουμένου, παγκοσμίου επιπέδου υγειονομικό φαινόμενο και επιτάχυνε τις υπάρχουσες τάσεις στην υιοθέτηση του ηλεκτρονικού εμπορίου από σημαντική μερίδα των καταναλωτών. Οι κυβερνήσεις όλων των κρατών στην προσπάθεια τους για περιορισμό της εξάπλωσης του ιού, επέβαλαν καραντίνα και περιοριστικά μέτρα στις μετακινήσεις των πολιτών. Έτσι, οι καταναλωτές στράφηκαν στις ηλεκτρονικές αγορές για την ικανοποίηση των αγοραστικών τους αναγκών. Η παρούσα διπλωματική εργασία εξετάζει αυτή την στροφή των καταναλωτών και ειδικότερα απέναντι στο online και mobile shopping. Η εργασία διαρθρώνεται σε πέντε κεφάλαια. Το πρώτο κεφάλαιο αναφέρεται γενικά στο ηλεκτρονικό εμπόριο, στην τάση ανάπτυξης του, τόσο σε παγκόσμιο επίπεδο όσο και σε εγχώριο επίπεδο. Ταυτόχρονα, δίνονται οι ορισμοί, οι ομοιότητες και οι διαφορές τους των όρων online και mobile shopping. Στο δεύτερο κεφάλαιο γίνεται μνεία για την επίδραση της πανδημίας του Covid-19 στο ηλεκτρονικό εμπόριο, στις νέες τάσεις που δημιούργησε η πανδημία στο ηλεκτρονικό εμπόριο σε παγκόσμιο επίπεδο και σε εθνικό επίπεδο. Επίσης, αναφερόμαστε και στις πιθανές μακροχρόνιες αλλαγές που δύναται να έχει η πανδημία στο ηλεκτρονικό εμπόριο εν γένει. Τέλος, γίνεται μια προσπάθεια περιγραφής των δράσεων ενίσχυσης των ψηφιακά αναλφάβητων πολιτών, αναφορικά με το ηλεκτρονικό εμπόριο, και των μικρομεσαίων επιχειρήσεων. Στο τρίτο κεφάλαιο αναφερόμαστε στην μεθοδολογική προσέγγιση της διπλωματικής εργασίας, στο ερευνητικό τμήμα της με τη σύνταξη του δομημένου ερωτηματολογίου καθώς και στην μέθοδο στατιστικής επεξεργασίας που θα ακολουθήσουμε. Το τέταρτο κεφάλαιο εστιάζει στα αποτελέσματα της έρευνας, με ενδελεχή αναφορά στα ερωτήματα και τα αποτελέσματα της έρευνας καθώς και στα συμπεράσματα από τη σύγκριση των απαντήσεων αναφορικά με τις καταναλωτικές συνήθειες των Ελλήνων σχετικά με το ηλεκτρονικό εμπόριο πριν από το Μάρτιο 2020 σε σχέση με την περίοδο Μαρτίου – Ιουνίου 2020.Επίσης, καταγράφονται οι επιλογές των καταναλωτών σχετικά με το online και mobileshopping. Τέλος, στο πέμπτο κεφάλαιο καταλήγουμε σε κάποια χρήσιμα συμπεράσματα που εξάγονται από την έρευνα που διενεργήσαμε καθώς επίσης θίγονται και κάποια θέματα για πιθανή μελλοντική διερεύνηση.
Λέξεις Κλειδιά: COVID-19
Πανδημία
Ηλεκτρονικό εμπόριο
Αγορές μέσω έξυπνου κινητού τηλεφώνου
Ελλάδα
Καταναλωτική συμπεριφορά
Αγοραστική εμπειρία
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2022.
Δικαιώματα: Αναφορά Δημιουργού 4.0 Διεθνές
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
QyraErisildaMsc2022.pdf2.18 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons