Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/26266
Συγγραφέας: Αγγέλης, Ελευθέριος Μενέλαος
Τίτλος: Το Employer Branding στη διατήρηση των εργαζομένων και στη σύσταση της εταιρείας
Αλλοι τίτλοι: Employer branding: maintaining employees and employee recommendation
Ημερομηνία Έκδοσης: 2022
Τμήμα: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Επόπτης Καθηγητής: Μιχαήλ, Δημήτριος
Περίληψη: Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να παρουσιάσει τις βασικές αρχές του Employer Branding και να αποδείξει αν η μάρκα του εργοδότη επηρεάζει θετικά ή αρνητικά την πρόθεση των εργαζομένων να παραμείνουν στην εταιρεία αλλά και την πρόθεση τους να συστήσουν την εταιρεία σε άλλους δυνητικά εργαζομένους
Λέξεις Κλειδιά: Employer branding
Employer maintaining
Employee recommendation
Μάρκα του εργοδότη
Διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού
Σύσταση του εργοδότη
Αφοσίωση εργαζομένου
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2022.
Δικαιώματα: Αναφορά Δημιουργού 4.0 Διεθνές
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
AggelisEleftheriosMenelaosMsc2022.pdf809.74 kBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons