Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/26266
Author: Αγγέλης, Ελευθέριος Μενέλαος
Title: Το Employer Branding στη διατήρηση των εργαζομένων και στη σύσταση της εταιρείας
Alternative Titles: Employer branding: maintaining employees and employee recommendation
Date Issued: 2022
Department: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Supervisor: Μιχαήλ, Δημήτριος
Abstract: Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να παρουσιάσει τις βασικές αρχές του Employer Branding και να αποδείξει αν η μάρκα του εργοδότη επηρεάζει θετικά ή αρνητικά την πρόθεση των εργαζομένων να παραμείνουν στην εταιρεία αλλά και την πρόθεση τους να συστήσουν την εταιρεία σε άλλους δυνητικά εργαζομένους
Keywords: Employer branding
Employer maintaining
Employee recommendation
Μάρκα του εργοδότη
Διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού
Σύσταση του εργοδότη
Αφοσίωση εργαζομένου
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2022.
Rights: Αναφορά Δημιουργού 4.0 Διεθνές
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
AggelisEleftheriosMenelaosMsc2022.pdf809.74 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons