Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/26085
Author: Προκοπούλου, Γεωργία
Title: Ξενοδοχειακή λογιστική και σύστημα διαχείρισης CRM’
Date Issued: 2021
Department: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην Εφαρμοσμένη Λογιστική και Ελεγκτική
Supervisor: Ταχυνάκης, Παναγιώτης
Abstract: Στην εργασία αυτή μέσα από μια προσπάθεια εκτενής βιβλιογραφικής ανασκόπησης, μας δίνεται μια πλήρης εικόνα σχετικά με την ξενοδοχειακή λογιστική και τα συστήματα διαχείρισης των πελατών των ξενοδοχείων. Εν συνεχεία γίνεται μια προσπάθεια ανάλυσης όλων των φασμάτων της λογιστικής που διεκπεραιώνουν τις λειτουργίες των ξενοδοχείων. Αρχικά, επιχειρείται μια προσπάθεια ανάλυσης των φασμάτων της λογιστικής που διεκπεραιώνονται μέσα από τις λειτουργίες των ξενοδοχείων. Μάλιστα, αναλύεται το νομικό και θεσμικό πλαίσιο που περικλείει αυτές τις λειτουργίες. Έπειτα, αναλύονται δυο περιπτώσεις κατά τις οποίες είχαμε βελτιστοποίηση των λειτουργιών της ξενοδοχειακής λογιστικής στην πρώτη και αναλυτική εφαρμογή και αξιοποίηση των δυνατοτήτων των συστημάτων διαχείρισης πελατών στην δεύτερη. Σε αυτές έγινε μια προσπάθεια προβολής και ανάλυσης των στοιχείων που φέρονται να επηρεάζουν την αποδοτικότητα των λειτουργιών των ξενοδοχειακών μονάδων. Στο τελευταίο κομμάτι παρουσιάζεται και η δική μας έρευνα η οποία και μας παρείχε χρήσιμα συμπεράσματα σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο αντιλαμβάνονται οι εργαζόμενοι του ξενοδοχειακού κλάδου όλες αυτές τις έννοιες που μελετάμε.
Keywords: Ξενοδοχειακή λογιστική
Συστήματα διαχείρισης πελατών
Διαχείριση πελατών
Ξενοδοχειακή λειτουργία
Έρευνα ξενοδοχειακού τομέα
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2021.
Appears in Collections:ΠΜΣ Εφαρμοσμένη Λογιστική & Ελεγκτική (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ProkopoulouGeorgiaMsc2021.pdf2.35 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.