Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/25747
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΒαλκάνος, Ευθύμιοςel
dc.contributor.authorΜηλιοπούλου-Κομπούρη, Άννα-Αλκινόηel
dc.date.accessioned2021-08-25T10:12:58Z-
dc.date.available2021-08-25T10:12:58Z-
dc.date.issued2021el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/25747-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2021.el
dc.description.abstractΗ παρούσα μεταπτυχιακή εργασία αποτελεί μια έρευνα ποιοτικού χαρακτήρα που αφορά την χρήση της Τέχνης στην Εκπαίδευση των ευάλωτων ομάδων. Η έρευνα υλοποιήθηκε με τη μορφή συνεντεύξεων σε εκπαιδευτές διαφορετικών ειδικοτήτων με μεγάλη και σημαντική εμπειρία στην υλοποίηση εκπαιδευτικών καλλιτεχνικών προγραμμάτων. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να ερευνηθεί ο ρόλος αλλά και τα οφέλη της υλοποίησης εκπαιδευτικών προγραμμάτων προς τις ευάλωτες ομάδες με εργαλείο την τέχνη. Η ερευνήτρια επιδιώκει να εντοπίσει τον αντίκτυπο των εν λόγω προγραμμάτων όσον αφορά τους εκπαιδευόμενους, τους εκπαιδευτικούς και το έργο τους αλλά και μια εν δυνάμει μετασχηματιστική διαδικασία η οποία εκκινώντας από την εκπαίδευση δύναται να καταλήξει στο ευρύτερο κοινωνικό πλαίσιο. Λαμβάνοντας υπόψιν ότι η κοινωνία αποτελεί έναν πολυπολιτισμικό ζωντανό οργανισμό αποτελούμενο από διάφορες μειονοτικές και μη ομάδες, ενισχύεται η ανάγκη της ενσωμάτωσης όλων των διαφορετικοτήτων. Καθώς η εκπαίδευση αποτελεί βασικό άξονα της ενσωμάτωσης αλλά και του μετασχηματισμού, αναζητούνται τρόποι που αυτή μπορεί να τελείται με τον βέλτιστο δυνατό τρόπο και με την μεγαλύτερη απήχηση. Τέλος, ως προς τα αποτελέσματα της έρευνας, προέκυψε ότι τα οφέλη της Τέχνης στην εκπαιδευτική διαδικασία είναι πολλαπλά τόσο για τους εκπαιδευόμενους όσο και για τους εκπαιδευτές σε προσωπικό και εκπαιδευτικό επίπεδο. Ενώ αναφέρθηκε και η ανάγκη της υλοποίησης τέτοιου είδους προγραμμάτων και στην τυπική εκπαίδευση του γενικού πληθυσμού, καθώς δια τούτον τρόπο δύναται μια μετασχηματιστική διαδικασία που θα έχει ως αποτέλεσμα ένα δημοκρατικότερο πλαίσιο συνύπαρξης και ευημερίας μεταξύ των διαφορετικών κοινωνικών ομάδων.el
dc.format.extent109el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsCC0 1.0 Παγκόσμιαel
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/publicdomain/zero/1.0/en
dc.subjectΕυάλωτες ομάδεςel
dc.subjectΤέχνηel
dc.subjectΕκπαίδευσηel
dc.subjectΜετασχηματίζουσα μάθησηel
dc.titleΗ αξιοποίηση της τέχνης στην εκπαίδευση των ευάλωτων κοινωνικά ομάδων: μια εμπειρική έρευνα βασισμένη στις απόψεις των εκπαιδευτώνel
dc.title.alternativeThe use of art in the education of vulnerable social groups: an empirical research based on the instructors’ views.en
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Eπιστήμες της Αγωγής: Εκπαίδευση Ενηλίκων, Ειδική Αγωγήel
Appears in Collections:ΠΜΣ Eπιστήμες της Αγωγής: Εκπαίδευση Ενηλίκων, Ειδική Αγωγή (Πρώην ΠΜΣ Δια Βίου Μάθηση και Ειδική Αγωγή) (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MiliopoulouKompouriAnnaAlkinoiMsc2021.pdf1.57 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons