Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/25501
Συγγραφέας: Μερκούρη, Αλεξάνδρα
Τίτλος: Η σημασία της λογιστικής στην εκπαίδευση των αναπτυγμένων κα αναπτυσσόμενων χωρών
Ημερομηνία Έκδοσης: 2020
Τμήμα: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Φορολογική και Χρηματοοικονομική Διοίκηση Στρατηγικών Αποφάσεων
Επόπτης Καθηγητής: Λάζος, Γρηγόριος
Περίληψη: Η σημερινή εποχή χαρακτηρίζεται και ως "ψηφιακή εποχή", γεγονός που δηλώνει την συνεχή εξέλιξη της τεχνολογίας. Η εξέλιξη αυτή έχει επιφέρει αλλαγές σε πολλά επαγγέλματα εκ των οποίων και του λογιστικού επαγγέλματος. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα, να απαιτείται η διαφοροποίηση των προγραμμάτων σπουδών. Ο εκσυγχρονισμός και η τάση τεχνολογικής βελτίωσης ή ανάπτυξης της προϋπάρχουσας τεχνολογίας στα Πανεπιστήμια κρίνεται απαραίτητη, ώστε οι φοιτητές και οι επαγγελματίες λογιστές να είναι κατάλληλα προετοιμασμένοι για τις ανάγκες τις αγοράς εργασίας. Παρόλα αυτά, παρατηρούνται προβλήματα στον τρόπο διδασκαλίας της λογιστικής, που έχει ως συνέπεια την μη τεχνολογική ενημέρωση των λογιστών. Συνεπώς, σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η εξέταση των παραγόντων που επιδρούν στη σημασία της λογιστικής στην εκπαίδευση. Για την πραγματοποίηση της παρούσας έρευνας δημιουργήθηκε ένα ερωτηματολόγιο, το οποίο συντάχθηκε μέσω των φορμών της Google και το οποίο στάλθηκε σε επαγγελματίες λογιστές και σε φοιτητές λογιστικών σχολών. Από τα συμπεράσματα της έρευνας προέκυψε, ότι είναι σημαντική η σημασία της λογιστικής στην εκπαίδευση, η οποία αποτελεί την εξαρτημένη μεταβλητή της έρευνας, διαπιστώνοντας πως ισχύουν οι παρακάτω ερευνητικές υποθέσεις: τα προβλήματα διδασκαλίας επηρεάζουν τη λογιστική, η χρήση της τεχνολογίας επιδρά θετικά στη σημασία της λογιστικής, οι τρόποι διδασκαλίας επηρεάζουν τη λογιστική, η πρακτική άσκηση είναι σημαντική στην κατανόηση των γνώσεων, και οι τεχνολογικές γνώσεις που λαμβάνονται καθώς και οι διαπροσωπικές και επικοινωνιακές δεξιότητες που καλλιεργούνται στο πανεπιστήμιο επαρκούν για τις ανάγκες της αγοράς εργασίας. Τέλος, απορρίφθηκε η ερευνητική υπόθεση, ότι το πανεπιστήμιο βοηθά στην πραγματοποίηση πρακτικής άσκησης, αφού οι εργοδότες αντιλαμβάνονται την πρακτική άσκηση ως μια ευκαιρία μόνιμης θέσης στην αγορά εργασία.
Λέξεις Κλειδιά: Λογιστική εκπαίδευση
Επαγγελματίες λογιστές
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2020.
Δικαιώματα: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΠΜΣ Φορολογική, Λογιστική και Χρηματοοικονομική Διοίκηση Στρατηγικών Αποφάσεων (Μ)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
MerkouriAlexandraMsc2020.pdf1.78 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons