Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/25340
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΧατζηθωμάς, Λεωνίδαςel
dc.contributor.authorΚαραμούτα, Μαρίαel
dc.date.accessioned2021-04-16T15:29:14Z-
dc.date.available2021-04-16T15:29:14Z-
dc.date.issued2021el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/25340-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2021.el
dc.description.abstractΟ επαγγελματικός τουρισμός αποτελεί μια «εναλλακτική μορφή τουρισμού» η οποία συμβάλλει τόσο στην επέκταση της τουριστικής περιόδου όσο και στο άνοιγμα των αγορών στόχων μιας χώρας όπως η δική μας. Βασικό στοιχείο του επαγγελματικού τουρισμού είναι η διοργάνωση εκδηλώσεων/γεγονότων. Οι συναντήσεις, τα ταξίδια κινήτρων, τα συνέδρια και οι εκθέσεις, βασικά στοιχεία του επαγγελματικού τουρισμού, αξιοποιούνται από τις επιχειρήσεις ως κομμάτι της στρατηγικής Μάρκετινγκ. Στόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι, παρουσιάζοντας τη μελέτη περίπτωσης της ελληνικής εταιρείας πληροφορικής OTS Α.Ε, να εξετάσει κατά πόσο οι εκδηλώσεις μπορούν να αξιοποιηθούν ως εργαλείο Μάρκετινγκ και να συνεισφέρουν στη στρατηγική ανάπτυξης των εταιρειών. Πραγματοποιήθηκε έρευνα δευτερογενών στοιχείων και πρωτογενών μέσω ερωτηματολογίου το οποίο μοιράστηκε στο προσωπικό της εταιρείας OTS Α.Ε. Όλο και περισσότερες επιχειρήσεις ενσωματώνουν στις στρατηγικές τους τη διοργάνωση εκδηλώσεων. Μάλιστα, οι επιχειρήσεις B2B δαπανούν σημαντικό ποσοστό του προϋπολογισμού Μάρκετινγκ τους στη διοργάνωση εκδηλώσεων και ειδικότερα συνεδρίων.el
dc.format.extent132el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνέςel
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subjectΕπαγγελματικός τουρισμόςel
dc.subjectMICE tourismen
dc.subjectΕναλλακτικές μορφές τουρισμούel
dc.subjectΕκδηλώσειςel
dc.subjectΔιοργάνωση εκδηλώσεωνel
dc.subjectΕκδηλώσεις μάρκετινγκel
dc.subjectΓεγονότα μάρκετινγκel
dc.titleΗ διοργάνωση συνεδρίων ως στρατηγικό εργαλείο μάρκετινγκ - η μελέτη περίπτωσης της ελληνικής εταιρείας πληροφορικής OTS Α.Ε.el
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Μάνατζμεντ Τουριστικών Επιχειρήσεων και Οργανισμώνel
Appears in Collections:ΠΜΣ Μάνατζμεντ Τουριστικών Επιχειρήσεων και Οργανισμών (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KaramoutaMariaMsc2021.pdf3.5 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons