Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/25282
Συγγραφέας: Θεοδωρακάτου, Δέσποινα Εύα
Τίτλος: Η επικοινωνιακή στρατηγική των φαρμακευτικών εταιρειών στα κοινωνικά μέσα: σύγκριση των περιόδων πριν και κατά τη διάρκεια της πανδημίας Covid-19
Ημερομηνία Έκδοσης: 2021
Τμήμα: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Επόπτης Καθηγητής: Χατζηθωμάς, Λεωνίδας
Περίληψη: Ο σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η μελέτη της επικοινωνιακής στρατηγικής των φαρμακευτικών εταιρειών, όσον αφορά τις δημοσιεύσεις τους στα κοινωνικά μέσα, καθώς και σε ποιο βαθμό αυτές επηρεάστηκαν στην διάρκεια της πανδημίας Covid-19. Αρχικά, στο πρώτο κεφάλαιο αναλύεται η έννοια του ψηφιακού μάρκετινγκ, η σχέση και η πορεία των φαρμακευτικών εταιρειών μέσα από αυτό και οι πιθανές προκλήσεις που μπορεί να αντιμετωπίσουν στον σχεδιασμό της στρατηγικής τους. Στη συνέχεια, γίνεται ειδική μνεία σε ξεχωριστό κεφάλαιο στο ψηφιακό μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων, και ειδικότερα του “Facebook”, όπως και η χρήση αυτού από τις φαρμακευτικές εταιρείες. Οι φαρμακευτικές εταιρείες που έχουν επιλεγεί αποτελούν κολοσσούς στον κλάδο τους και διατελούν το δείγμα από όπου αντλούνται τα δεδομένα της έρευνας. Πιο συγκεκριμένα, αφορούν τις Bayer, Pfizer, Bristol-Meyers Squibb, Johnson &Johnson και GlaxoSmithKline. Mε βάση τη μεθοδολογία που αναλύεται και ακολουθείται και τη σύγκριση των στοιχείων που αφορούν δύο διαφορετικές περιόδους, εξάγονται τα τελικά συμπεράσματα και οι πιθανοί προβληματισμοί. Ορισμένα εξ αυτών είναι πως οι δημοσιεύσεις πριν και κατά τη διάρκεια της καραντίνας διαφέρουν ως προς τις δημιουργικές στρατηγικές και εκτελέσεις, με κοινό παρανομαστή την αναφορά στον Covid-19. Επίσης, οι αντιδράσεις των χρηστών του Facebook με την μεγαλύτερη επιρροή ήταν τα likes και τα comments, σε αντίθεση με τα shares.
Λέξεις Κλειδιά: Ψηφιακό μάρκετινγκ
Φαρμακευτικό μάρκετινγκ
Κοινωνικά μέσα
Κορωνοϊός
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2021.
Δικαιώματα: CC0 1.0 Παγκόσμια
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
TheodorakatouDespinaEvaMsc2021.pdf1.93 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons