Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/24704
Author: Παπαδόπουλος, Γεώργιος
Title: Η αξιοποίηση του big data analytics στην κατάτμηση και το στόχο της αγοράς για τη χρήση διαφημιστικών μέσων
Date Issued: 2020
Department: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδίκευσης στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική
Supervisor: Φούσκας, Κωνσταντίνος
Abstract: Τα τελευταία χρόνια όλο και πιο συχνά ακούγεται ο όρος «μεγάλα δεδομένα» καθώς και όλων των ζητημάτων που τον ακολουθούν. Ο όγκος των πληροφοριών που λαμβάνει μια επιχείρηση καθημερινά είναι τεράστιος γι’ αυτό το λόγο αναμένεται μεγάλη ζήτηση καθώς και χιλιάδες θέσεις εργασίας θα δημιουργηθούν για να καλύψουν τις ανάγκες αυτές τα επόμενα χρόνια. Η διαχείριση όλης αυτής της πληροφορίας καθώς και ανάλυση της θα αποφέρει ένα μεγάλο συγκριτικό πλεονέκτημα στις επιχειρήσεις που θα την αξιοποιήσουν. Οι επιχειρήσεις θα εφαρμόσουν ένα νέο επιχειρηματικό περιβάλλον ώστε να βελτιώσουν τις επιχειρηματικές τους διαδικασίες με την βοήθεια της ανάλυσης των δεδομένων (Big Data Analytics). Στόχος αυτής της βελτίωσης είναι η διαδικασία της ανακάλυψης γνώσης που θα οδηγήσει σε νέες ολοκληρωμένες στρατηγικές που θα κινούνται γύρω από το Big Data. Ένα κομμάτι αυτής της στρατηγικής είναι και η κατάτμηση της αγοράς (marketing segmentation) και μετέπειτα η αποτελεσματική στόχευση (targeting) του καταναλωτικού κοινού για λόγους διαφημιστικούς πάνω σε συγκεκριμένους τρόπους διαφήμισης που θα βασίζονται κυρίως στο διαδίκτυο όπως οι μηχανές αναζήτησης στο ίντερνετ και οι διαφημιστικές πλατφόρμες Google Adwords και Facebook Campaigns.
Keywords: Big data analytics
Marketing segmentation
Big data
Google adwords
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2020.
Appears in Collections:Π.Μ.Σ. στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
PapadopoulosGeorgiosMsc2020.pdf928.05 kBAdobe PDFView/Open
PapadopoulosGeorgiosMsc2020present.pdf580.14 kBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.