Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/24316
Συγγραφέας: Τσιγκόιας, Θωμάς
Τίτλος: Μάρκετινγκ υπηρεσιών εταιρειών αγροτικών εφοδίων
Ημερομηνία Έκδοσης: 2020
Τμήμα: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Επόπτης Καθηγητής: Χατζηθωμάς, Λεωνίδας
Περίληψη: Η διατριβή αυτή έχει ως σκοπό να συζητήσει τις βασικές υποθέσεις και θεωρίες γύρω από το Μάρκετινγκ αγροτικών εφοδίων διερευνώντας τις ρίζες του Αγροτικού Μάρκετινγκ στον προηγούμενο αιώνα και πως αυτό εξελίχθηκε. Πραγματεύεται έννοιες όπως Επωνυμία προϊόντων και Πιστότητα πελατών χρήσιμες στις εταιρείες αγροεφοδίων στο ζοφερό παγκόσμιο περιβάλλον που αλλάζει δυναμικά και απαιτεί άμεση προσαρμογή στα νεα δεδομένα για όλα τα μέρη της εφοδιαστικής αλυσίδας. Σκοπεύει επίσης να διερευνήσει τις ενέργειες Μάρκετινγκ που είναι οι πιο αποτελεσματικές στην δημιουργία Επωνυμίας και Πιστότητας και πως μπορούν να προσαρμοστούν σε στρατηγικές μέσα από την τμηματοποίηση της αγοράς με κριτήρια. Η μεθοδολογική προσέγγιση που ακολουθήθηκε είναι αυτή του δομημένου ερωτηματολογίου που διανεμήθηκε σε αγρότες σε όλη την Ελλάδα και απαντήθηκε από 119 ερωτώμενους και της στατιστικής ανάλυσης που εξετάζει ποιες από τις μεταβλητές είναι αξιόπιστες στην λήψη συμπερασμάτων. Το ερωτηματολόγιο βασίστηκε σε δυο αμερικανικές μελέτες του Purdue University. Χρησιμοποιήθηκε το λογισμικό SPSS και έγινε ανάλυση αξιοπιστίας με ANOVA και Cronbach Alpha. Τα αποτελέσματα που προέκυψαν επιβεβαίωσαν τρεις ισχυρές συσχετίσεις μεταβλητών στην επιρροή τους με την Επωνυμία και την Πιστότητα. Η ηλικιακή ομάδα, το μέγεθος της επιχείρησης με βάση τις πωλήσεις της και η συμμετοχή σε πρόγραμμα συμβολαιακής γεωργίας. Δεν επιβεβαιωθήκαν στατιστικώς και οι υπόλοιπες υποθέσεις για την επιρροή της επικοινωνίας και των μέσων ενημέρωσης στην πιστότητα των πελατών στα επώνυμα προϊόντα. Ως χρήσιμα συμπεράσματα μπορούμε να πούμε ότι η αξιοποίηση αυτών των τριών μεταβλητών μπορεί να αποδειχθεί χρήσιμη εφόσον αξιοποιηθεί η τμηματοποίηση της αγοράς από τις εταιρείες αγροεφοδίων με προσαρμογή της στρατηγικής Μάρκετινγκ στην αύξηση των πωλήσεων, στην αποδοτικότητα των ενεργειών τους και στην αύξηση της κερδοφορίας τους. Abstract This Master thesis aims to discuss the basic hypotheses and theories around Agricultural input Marketing by exploring the roots of Agricultural Marketing in the last century and how it evolved. It deals with concepts such as product branding and customer loyalty useful to agro input companies in the volatile global environment that is changing dynamically and requires immediate adaptation to new data for all parts of the supply chain. It also aims to explore Marketing actions that are most effective in building Brands and Loyalty and how they can be adapted to strategies through market segmentation with criteria. The methodological approach followed is that of a structured questionnaire distributed to farmers throughout Greece and answered by 119 respondents and the statistical analysis that examines which of the variables are reliable in drawing conclusions. The questionnaire was based on two US studies at Purdue University. SPSS software was used and reliability analysis was performed with ANOVA and Cronbach’s Alpha. The results confirmed three strong correlations of variables in their influence with Brand and Loyalty. The age group, the size of the business based on its sales and participation in a contract farming program, were not statistically confirmed and the other hypotheses about the influence of communication and media on customer loyalty in branded products As useful conclusions we can say that the utilization of these three variables can be valuable if the market segmentation is utilized by agro input companies by adapting the marketing strategy to increase sales, efficiency of operations and increase their profitability.
Λέξεις Κλειδιά: Agricultural input marketing.
Brand and loyalty in crop inputs.
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2020.
Δικαιώματα: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
TsigkoiasThomasMsc2020.pdf1.34 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons