Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23669
Title: Μαθησιακές δυσκολίες και εκπαιδευτική πράξη: τι και γιατί
Authors: Παντελιάδου, Σουζάνα
Issue Date: 2011
Publisher: Πεδίο
URI: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23669
ISBN: 9789609552806
Rights: Το τεκμήριο είναι προσβάσιμο μόνο από φοιτητές με προβλήματα όρασης που φοιτούν στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας και μόνο για εκπαιδευτικούς σκοπούς
Appears in Collections:Συγγράμματα και Εγχειρίδια / Textbooks

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Σελίδα_τίτλου.pdfΣελίδα τίτλου34.22 kBAdobe PDFView/Open
Περιεχόμενα.pdfΠεριεχόμενα34.02 kBAdobe PDFView/Open
Πρόλογος.pdfΠρόλογος27.27 kBAdobe PDFView/Open
Κεφάλαιο_1.pdfΜαθησιακές Δυσκολίες: ιστορικές και θεωρητικές προσεγγίσεις - ορισμός111.15 kBAdobe PDFView/Open
Κεφάλαιο_2.pdfΧαρακτηριστικά παιδιών και εφήβων με Μαθησιακές Δυσκολίες96.73 kBAdobe PDFView/Open
Κεφάλαιο_3.pdfΠροβλήματα στη σχολική μάθηση66.14 kBAdobe PDFView/Open
Κεφάλαιο_4.pdfΑξιολόγηση Μαθησιακών Δυσκολιών838.46 kBAdobe PDFView/Open
Κεφάλαιο_5.pdfΑναδυόμενος γραμματισμός και φωνολογική επίγνωση190.24 kBAdobe PDFView/Open
Κεφάλαιο_6.pdfΔιδασκαλία ανάγνωσης262.4 kBAdobe PDFView/Open
Κεφάλαιο_7.pdfΑναγνωστική κατανόηση134.54 kBAdobe PDFView/Open
Κεφάλαιο_8.pdfΟρθογραφία685.93 kBAdobe PDFView/Open
Κεφάλαιο_9.pdfΔημιουργική γραφή136.2 kBAdobe PDFView/Open
Κεφάλαιο_10.pdfΜεταγνώση45.67 kBAdobe PDFView/Open
Κεφάλαιο_11.pdfΜαθησιακές Δυσκολίες και σύγχρονες γνωστικές προσεγγίσεις66.14 kBAdobe PDFView/Open
Κεφάλαιο_12.pdfΗ χρήση της γνωστικής τροποποίησης συμπεριφοράς στην αποτελεσματική διδασκαλία μαθητών με Μαθησιακές Δυσκολίες68.7 kBAdobe PDFView/Open
Κεφάλαιο_13.pdfΔιδασκαλία στρατηγικών μάθησης: εφαρμογές9.61 MBAdobe PDFView/Open
Βιβλιογραφία.pdfΒιβλιογραφία186.17 kBAdobe PDFView/Open
Το_σύγγραμμα_σε_pdf.pdfΟλόκληρο το σύγγραμμα σε μορφή pdf12.42 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.