Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23666
Title: Παιδιά και νέοι με προβλήματα όρασης : η πρόσβαση στην εκπαίδευση
Issue Date: 2011
Publisher: Πεδίο
URI: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/23666
ISBN: 9789609552707
Rights: Το τεκμήριο είναι προσβάσιμο μόνο από φοιτητές με προβλήματα όρασης που φοιτούν στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας και μόνο για εκπαιδευτικούς σκοπούς
Appears in Collections:Συγγράμματα και Εγχειρίδια / Textbooks

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Σελίδα_τίτλου.pdfΣελίδα τίτλου49.72 kBAdobe PDFView/Open
Περιεχόμενα.pdfΠεριεχόμενα42.09 kBAdobe PDFView/Open
Εισαγωγή_στην_ελληνική_έκδοση.pdfΕισαγωγή στην ελληνική έκδοση39.63 kBAdobe PDFView/Open
Πρόλογος.pdfΠρόλογος36.69 kBAdobe PDFView/Open
Ευχαριστίες.pdfΕυχαριστίες21.88 kBAdobe PDFView/Open
Συγγραφείς.pdfΣυγγραφείς56.64 kBAdobe PDFView/Open
Εισαγωγή.pdfΕισαγωγή39.2 kBAdobe PDFView/Open
Εκπαίδευση_μέριμνα_και_σύγχρονα_ζητήματα.pdfΕκπαίδευση μέριμνα και σύγχρονα ζητήματα225.85 kBAdobe PDFView/Open
Τύφλωση_και_μερική_όραση.pdfΤύφλωση και μερική όραση844.08 kBAdobe PDFView/Open
Το_παιδί_και_ο_νέος_με_αναπηρία_της_όρασης.pdfΤο παιδί και ο νέος με αναπηρία της όρασης658.02 kBAdobe PDFView/Open
Tο_ειδικό_πρόγραμμα_σπουδών.pdfTο ειδικό πρόγραμμα σπουδών386.35 kBAdobe PDFView/Open
Πρόσβαση_στο_πρόγραμμα_σπουδών.pdfΠρόσβαση στο πρόγραμμα σπουδών663.1 kBAdobe PDFView/Open
Tο_γενικό-ενταξιακό_πρόγραμμα_σπουδών.pdfTο γενικό-ενταξιακό πρόγραμμα σπουδών: αρχές πρόσβασης1.89 MBAdobe PDFView/Open
Παιδιά_και_νέοι_με_πολλαπλές_αναπηρίες_και_προβλήματα_όρασης.pdfΠαιδιά και νέοι με πολλαπλές αναπηρίες και προβλήματα όρασης692.75 kBAdobe PDFView/Open
Ο_ρόλος_του_ειδικού_δασκάλου.pdfΟ ρόλος του ειδικού δασκάλου252.68 kBAdobe PDFView/Open
Eκπαίδευση_των_εκπαιδευτικών.pdfEκπαίδευση των εκπαιδευτικών68.68 kBAdobe PDFView/Open
Βιβλιογραφία.pdfΒιβλιογραφία154.8 kBAdobe PDFView/Open
Το_σύγγραμμα_σε_pdf.pdfΟλόκληρο το σύγγραμμα σε μορφή pdf6.15 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.